Uusi tuttavuus ja väsymys

Vierailija

Olen tapaillut miestä, jolla joskus ollut uupumusta ja vähän muutenkin sellainen alavireinen välillä. Keskustelemme syvällisiä ja on hauskaa ja huumoriakin.Seksi sujuu. Molemmilla meillä on pitkä avioliitto takana, itselläni ei enää tunteita exää kohtaan. Tällä tapailemallani miehellä ilmeisesti vielä tilanne vaiheessa, erosta 1½ vuotta. En missään nimessä suostu olemaan korvike tai laastari tai muutakaan, joka heitetään elämästä ulos, kun oma elämä saadaan kuntoon. Olen jopa miettinyt, aiheutanko itse miehelle alakuloa. Hän tietää tunteeni, tuolla miehellä tunteet heittelee. Onko mun nyt riuhtaistava itseni tästä ulos, sillä en halua suhdetta, joka ei oikein ole olemassakaan. Kiintynyt olen ja ikävöin tuota miestä, mutta samalla olen epävarma hänen suhteensa.

Kommentit (2)

Vierailija

Tuon perusteella mies kuulostaa kuitenkin rehelliseltä. Tuskin olisi, jos haluaisi sinusta vain laastaria..? Ja kyllähän eroon ja uuteen suhteeseen vähän kuuluukin tunteiden heittely? Jos itse olet varma, että haluat olla tuon miehen kanssa, niin ole ja katso mitä tulee. Epävarmuus myös kuuluu alkusuhteeseen, itse olin tosi epävarma uuden miehen kanssa vaikkei meillä tuommoinen tilanne ollutkaan. 15v suhteen jälkeen se oli niin vieras tunne, että meinasin myös sen takia lopettaa suhteen, mutta sit ajattelin noin, että seuraan omaa sydäntäni enkä ota vastuuta siitä mitä mies mahdollisesti tuntee puolen vuoden tai vuoden päästä. Me ollaan oltu nyt 1,5v yhdessä ja epävarmuus ei ole enää niin raastava tunne, mutta sen verran kuitenkin olemassa, että ei tule pidettyä toista itsestäänselvyytenä. :)

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Sydämeni ja ajatukseni ovat tuossa miehessä. Pidän nyt vähän aikaa etäisyyttä, en kysele hänen peräänsä. Mies kertoo olevan onnellinen hetkinä, joita olemme viettäneet yhdessä. Nyt on joku väsyminen töitten ym. suhteen hänellä menossa, joten annan aikaa. Ja tukea sitten, jos sitä tarvitsee. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat