Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenkö oikein vai väärin, jos kerron olevani /olin toinen nainen

Vierailija

eli olen tapaillut miestä, joka kertoi olevansa vapaa, ei olekaan. Muutaman viikon jälkeen selvisi, että mies on edelleen tekemisissä tuon naisen kanssa. En tietenkään enää tapaa tuota miestä, mutta pitäisikö tuon naisen saada tietää? Tulin itse petetyksi 8v liiton aikana eli mies piti sivusuhdetta kuukauden ajan ja jätti minut. Olisi ollut ihan mukava tietää aiemmin, että miehellä on toinen nainen. Miksi miehen pitäisi saada hyötyä monesta naisesta ja kukaan ei "kusauta" tätä?

Kommentit (15)

Vierailija

Itse ainakin haluaisin tietää! Minusta on jotenkin väärin, ettei pettäjää ilmianneta, vaan annetaan vaimon/ miehen elää siinä käsityksessä, että liitto voi hyvin!

Vierailija

Itse olen ollut nuorempana vaikka kuinka monen varatun kanssa, suhteita ja yhden illan juttuja.

Koskaan ei ole tullut mieleenkään mennä kertomaan koska ei kuulu mulle. Miehen asia kertoa ja jos ei kerro niin mitäpä sitten. Yleensä kun toinen nainen/mies menee käräyttämään, tekee hän sen omien motiiviensa tähden. Esimerkiksi haluaa itse tuon naisen/miehen.

Vierailija

Kyllä, kannattaa kertoa. Sitten vaimo voi valita, haluaako jatkaa tuollaisen miehen kanssa vai ei. Ja joutuuhan mieskin hiukan miettimään tekojaan. Ainakin normaalijärjellä varattu mies niin tekee.

Vierailija

Jos haluat suosia ja edistää tuollaista käytöstä, sivusuhteilua tai kaksoiselämää, älä kerro.

Jos haluat asettaa rajat ja ilmaista mitä pidät hyväksyttävänä ja mitä et, kerrot tuolle toiselle naiselle missä mennään. Elämä on valintoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut nuorempana vaikka kuinka monen varatun kanssa, suhteita ja yhden illan juttuja.

Koskaan ei ole tullut mieleenkään mennä kertomaan koska ei kuulu mulle. Miehen asia kertoa ja jos ei kerro niin mitäpä sitten. Yleensä kun toinen nainen/mies menee käräyttämään, tekee hän sen omien motiiviensa tähden. Esimerkiksi haluaa itse tuon naisen/miehen.

Voi kertoa nimettömänä.

Vierailija

Minusta jokaisen pitäisi olla sen verran kiinnostunut polisostaan ja parisuhteestaan että osaa ainakin epäillä jos puolisolla on pitkä suhde toiseen naiseen/mieheen. Mä en ole vieläkään oikein ymmärtänyt miksi sen pitäisi paljastaa jonkun joka on ko. suhteessa ulkopuolinen.

Vierailija

Jos ystävilläni olisi tilanne, että miehensä pitää sivusuhdetta, kertoisin ilman muuta ystävälleni. Aika törkeää pitää  ihimistä siinä uskossa, että on hyvä parisuhde samalla kun vietetään laatuaikaa muualla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta jokaisen pitäisi olla sen verran kiinnostunut polisostaan ja parisuhteestaan että osaa ainakin epäillä jos puolisolla on pitkä suhde toiseen naiseen/mieheen. Mä en ole vieläkään oikein ymmärtänyt miksi sen pitäisi paljastaa jonkun joka on ko. suhteessa ulkopuolinen.

Jos on kiinnostunut puolisostaan, ei tarvitse sivusuhteita.

Vierailija

Miehelläni oli toinen nainen ja moni muu  kuin minä tiesi tästä. Ja tuo nainen tiesi miehen olevan varattu.  Jokunen taisi tuntea jopa vahingoniloa, kun tulin jätetyksi. Myöhemmin yksi tuttava kertoikin, että oli kateellinen minulle, kuinka hyvä mies minulla oli. Olen sitä mieltä, että pettäjä pitää ilmiantaa mahdollisimman pian. Toinen nainen sitä ei tietenkään tee, sillä haluaa pitää miehen itsellään edes jollain tavoin.

Vierailija

Eikö päinvastaisessa tapauksessa mies ansaitse kuulla että naisella on sivusuhde? Sain vain käsityksen em. viesteistä että se on mies joka ansaitsee tulla käräytetyksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostunut puolisostaan, ei tarvitse sivusuhteita.

Jos petetty on kuitenkin kiinnostunut eikö sen huomaisi että toinen ei ole ja tarvitsee mitä ilmeisemmin sivusuhteen/-suhteita?

Vierailija

Mulla oli tilanne, jossa uusi tutavuus vaihtoi viestejä kanssani pari kk. Tavattiin ja kertoi olevan suhteessa samaan aikaan jonkun naisen kanssa. Lisäksi vielä ex-vaimo, jonka kanssa viettänyt aikaa. Tulipa melkoinen ryöppy kerralla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli toinen nainen ja moni muu  kuin minä tiesi tästä. Ja tuo nainen tiesi miehen olevan varattu.  Jokunen taisi tuntea jopa vahingoniloa, kun tulin jätetyksi. Myöhemmin yksi tuttava kertoikin, että oli kateellinen minulle, kuinka hyvä mies minulla oli. Olen sitä mieltä, että pettäjä pitää ilmiantaa mahdollisimman pian. Toinen nainen sitä ei tietenkään tee, sillä haluaa pitää miehen itsellään edes jollain tavoin.

Turhaan oli tuttavasi kateellinen miehestäsi, koska eihän hän ollut hyvä mies. Pettäjä ei koskaan ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Turhaan oli tuttavasi kateellinen miehestäsi, koska eihän hän ollut hyvä mies. Pettäjä ei koskaan ole.

Juuri noin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat