Mua hävettäisi, jos näyttäisin hääpäivänäni tällaiselta. Tai olisin näyttänyt.

Vierailija

Tämä nainen halusi julkaista itsestään 7 kuvaa, joissa hän näyttää olevan raskaana hääpäivänään. Nainen ei ole raskaana, on vain syönyt hyvin edellispäivänä ja hoikkana naisena edellispäivän ruoat näkyvät turvotuksena vatsan seudulla.

Kuva nähtävissä täällä: http://www.goodhousekeeping.com/beauty/a35586/wedding-dress-expectations/

Tiedän, että me elämme ylipinnallisessa maailmassa ja ettei kenenkään tarvitse olla juuri hääpäivänään koko elämänsä kauneimmillaan. Saa olla sellainen kuin on. Minua itseäni kuitenkin harmittaisi suunnattomasti, jos näyttäisin hääpäivänäni tuollaiselta, että ihmiset luulisivat minun olevan raskaana. Eri asia myöhemmin, mutta jotenkin hääpäivään se ei millään sovi. Siis jos ei todellakaan ole raskaana.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

En mitenkään nälkiinnyttänyt itseäni ennen häitäni, mutta söin vaan kevyesti. Itseä harmittaisi tuollainen, ja lisäksi kyselyt mahdollisesta raskaudesta ovat tungettelevia. Jos olen raskaana ja haluan kertoa aiheesta, kerron kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan kaunis morsian! Itse näytän tolle jatkuvasti. Ei kaikki ole laihuuden perikuvia.

Kaunis morsian kyllä, mutta jos jatkuvasti näyttää tuolta, voisi miettiä hääpuvukseen jonkun muunlaisen, ettei tuo "raskausvatsa" tule esille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan kaunis morsian! Itse näytän tolle jatkuvasti. Ei kaikki ole laihuuden perikuvia.

Kaunis morsian kyllä, mutta jos jatkuvasti näyttää tuolta, voisi miettiä hääpuvukseen jonkun muunlaisen, ettei tuo "raskausvatsa" tule esille.

Jokainen pukeutukoon niinkuin haluaa! Itse pukeudun tyköistuviin vatsastani huolimatta vaikka täällä ollaan sitä mieltä että säkki olisi paras. Jos nainen itse on ollut tyytyväinen on se tärkeintä!

Vierailija

Jotenkin outoa että  tiedostat eläväsi liian pinnallisessa maailmassa, mutta sua ei yhtään hävetä olla sellainen.  Hauskasti puolustelet typerää mielipidettäsi ikäänkuin valmiiksi.

Minua hävettäisi olla kaltaisesi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa että  tiedostat eläväsi liian pinnallisessa maailmassa, mutta sua ei yhtään hävetä olla sellainen.  Hauskasti puolustelet typerää mielipidettäsi ikäänkuin valmiiksi.

Tarkoitin sitä, että koska me elämme pinnallisessa maailmassa, ensimmäinen ajatus noiden kuvien kohdalla on negatiivinen. Ei neutraali, eikä positiivinen.

Minua henkilökohtaisesti harmittaisi, jos joku luulisi minun olevan hääpäivänäni raskaana. Jo senkin takia, että se ylipäätään on mielestäni mautonta, mutta jos olisin ollut raskaana, olisin todellakin "tuossa vaiheessa" peittänyt sen.

Hääkuvia nyt kuitenkin katsellaan sata vuotta häiden jälkeen. Näistä kuvista JOKAISELLE tulee mieleen, että olikohan tuo raskaana. Olisiko se sinusta kivaa?

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä, että koska me elämme pinnallisessa maailmassa, ensimmäinen ajatus noiden kuvien kohdalla on negatiivinen. Ei neutraali, eikä positiivinen.

Minua henkilökohtaisesti harmittaisi, jos joku luulisi minun olevan hääpäivänäni raskaana. Jo senkin takia, että se ylipäätään on mielestäni mautonta, mutta jos olisin ollut raskaana, olisin todellakin "tuossa vaiheessa" peittänyt sen.

Hääkuvia nyt kuitenkin katsellaan sata vuotta häiden jälkeen. Näistä kuvista JOKAISELLE tulee mieleen, että olikohan tuo raskaana. Olisiko se sinusta kivaa?

ap

Niin täällä palstalla aikoinaan arvuuteltiin minunkin häiden kohdalla ;) Eipä ole vielä sitä vauvaa näkynyt :D Itse olin itseeni tyytyväinen, samoin mieheni! En paljon anna av mammojen mielipiteiden vaikuttaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät tuolta jatkuvasti, pukeudutko jatkuvasti niin, että kaikki luulevat sinun olevan raskaana? Eikö sellainen ole rasittavaa?

Vierailija

Ensimmäinen ajatus minulla kyllä oli että olisinpa tuo sulhanen. Lämminhenkisiä kuvia. Itseäni lähinnä häiritsis jos kuvat olis piirua myöten täydellisiä. Sais jotenkin epäaidon ilmapiirin aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Älä nyt yleistä. Minä en olisi huomannut pientä pömpötysta ilman sen korostamista. Pieni pömppis (tai suurikin) on yleisempää kuin pyykkilautavatsa. Ja jos hillittömästi paastoaa ennen häitään sattaa koko päivä mennä pilalle huonon olon vuoksi. Ja ihan varmasti noista jokaisella on kuvia joissa vatsa ei näy joita katsella myöhemmin. Tuossa nyt haluttiin "kauhistella" ja sehän upposi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos näytät tuolta jatkuvasti, pukeudutko jatkuvasti niin, että kaikki luulevat sinun olevan raskaana? Eikö sellainen ole rasittavaa?

Siihenkin tottuu :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat