Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja kaivataan; kuinka saan miehen tekemään kotitöitä!!

Vierailija
10.02.2006 |

Eli äijä on patalaiska, eikä tee mitään. Olen ihan poikki, joudun hoitamaan lähes yksin vauvan, sekä kodin. Mies tekee yleensä ruoan (pari kertaa viikossa), eikä muuta. Sotkee ja istuu koneella/ kattoo telvisioo. Olen uhkaillut jättämisellä, valittanut anopille, mutta mikään ei auta. Onko muilla vinkkejä...??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kaikki .. Ei siis tee yhtään mitään muuta kotitöitä.

Tosin on aika paljon illat harrastuksessaan, joten eipähän kyllä sotkekaan niin hirveesti.

Meillä ei ainakaan nalkuttaminen auttanut..

Vierailija
2/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nalkuttaa minulle kun minä sotken kuulemma liikaa. Joo, olen melko epäjärjestelmällinen, myönnän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai joko oot kokeillu?

Vierailija
4/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoon. Mitä en todellakaan uskonut koskaan tapahtuvan. Tosin ehkä siihen tarvitaan vuosien työ että mies ensin tottuu siihen että paikat ovat suht. siistissä kunnossa niin kun itse en enää ehdi ja jaksa niin käskemättä tyhjää pöydän astioista ja tyhjää tiskikonetta ja laittelee leuja paikoilleen ym . olen kyllä aivan sikayllättynyt mutta vaatii se itseltäkin sen verran että osaa olla siinä sekamelskassa hetken. tsemppiä sulle tiän kyllä just miltä se tuntuu. en kyllä muuten tarkota et töihin pitäis mennä mutta anna paikkojen hetken olla " rempallaan" niin vois ehkä se mieskin tajuta sitten että jotainvois tehdä

Vierailija
5/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myönnän että meidän kämppä on lähes aina sekaisin. just sen takia olis kiva että ukkokin kantais kortensa kekoon, varsinkin kun on niin paljon kotona (kaikki illat ja vkl:t ja vielä yhden täyden arkipäivänkin). olen vaan niin kyllästynyt. sanoo aina vaan että joo, joo kohta, eikä sitten tee kuitenkaan.

t.ap

Vierailija
6/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on just sitä mieltä että kun minä olen enemmän kotona, niin silloine siivoaminen on minun juttu. tuttavaperheessä kanssa äijä rupes ottaa vastuuta kodin siistimisestä, kun äiti lähti töihin. no ens syksynä jatkamaan opiskeluja, niin ehkä tämä sitten tästä helpottaa...

t.ap