Nyt on pakko avautua Maria Veitolasta
Yökylässä Maria Veitola -ohjelma on aivan ihana. Arvostan hänessä sitä, miten hän avoiminmielin tutustuu itselleen vieraisiin asioihin ja ennakkoluulottomasti tutustuu uusiin ihmisiin. Mukava huomata, miten hänen käsitys muuttuu yökylän aikana ihmisistä (lukuunottamatta erästä ihmistä, jolla ei ollut minkäänlaisia käytöstapoja). Puhuu niin kauniisti aina ihmisistä. Todella älykäs nainen. Näin reippaasti nuorempana naisena olen huomannut, kuinka viehättävä nainen Maria Veitola on. Sisäisesti ja ulkoisesti. Pisteet on noussut aika reippaasti minun silmissä. Toivottavasti saamme kuulla ihmisestä jatkossakin :)
Kommentit (23)
Joitain vuosia sitten olin Marian kanssa samassa tilaisuudessa ja sain hänestä todella negatiivisen kuvan. Yökylässä ohjelmaa on ollut mukava seurata ja myös Marian olemus huokuu ihan erilaista tunnetta kuin Maria ohjelmassa. Voisiko yhtenä syynä olla lapsi, yleensähän ihminen muuttuu kun saa lapsen. Harmi kun ohjelma loppuu, olisi kiva saada jatkoa hyvälle Yökylässä ohjelmalle ja Maria on siinä ihan loistomimmi :)
En tiennyt itsekään, ennen kuin googlasit, hah.