Jännittää tavata ex-kumppani sukupuolenkorjauksen jälkeen

Vierailija

Minun transsukupuolisuus oli syy siihen että poikaystävä jätti minut. Hän ei kuitenkaan tosissaan uskonut että korjaisin sukupuolen, puhui minulle ikään kuin olisin nainen, vielä eron jälkeenkin. Nyt ei olla hetkeen oltu yhteyksissä. Hän oli hyvin homovastainen, joten nyt pelkään hänen reaktiota kun tapaan hänet miehistyneenä, poikaystäväni kanssa. En halua kuitenkaan loukata häntä mitenkään.. tai saattaa noloon tilanteeseen. Miten estän sen että hän pahoittaisi mielensä? Ei ehkä ole mahdollista mutta onko ketään samassa tilanteessa olleita..? Yritin tosissani koska rakastin häntä, mutta lopulta en voinut mitään sille mikä olen eli mies ja homoseksuaali. Loukkaisiko sinua huomata että ex-tyttöystävälläsi kasvaa parta ja hän kävelee käsi kädessä uuden poikaystävänsä kanssa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Siis sulla on ollut pimppi ja olet seurustellut miehen kanssa. Nyt sulla ei oo pimppiä ja seurustelet miehen kanssa?  En ymmärrä, eikö sulla ollu alussa kaikki hyvin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on ollut pimppi ja olet seurustellut miehen kanssa. Nyt sulla ei oo pimppiä ja seurustelet miehen kanssa?  En ymmärrä, eikö sulla ollu alussa kaikki hyvin?

Ei ollut koska pimppi ei kuulu minun vartaloon eikä elämään. Olen homoseksuaali mies, kiihotun seksistä jossa on kaksi kyrpää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan ollu, miksi muuten olisi korjannut sukupuolensa? Ei kun ihan muuten vaan, ajatteli että vaihtelu virkistää? 

Vierailija

Esimerkiksi töissä käyminen on transsukupuoliselle vaikeaa ilman sukupuolenkorjausta. Hävettää ja inhottaa kun muut puhuttelevat väärällä nimellä. En pysty edes kuvittelemaan millaista olisi harrastaa seksiä vääräksi kokemassaan sukupuolessa. Itse en pystyisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ollut koska pimppi ei kuulu minun vartaloon eikä elämään. Olen homoseksuaali mies, kiihotun seksistä jossa on kaksi kyrpää.

Ja sun tarvitsee tavata sun eksä? Miksi? Sulla on ollut pimppi, mikäli olette eksän kanssa harrastaneet sitä seksiä, eikä vain peppuun.

Mutta onnea hyvästä elämästä nyt ja tulevaan, mutta miksi sekoitat siihen tuon menneen elämän?? Haluaako hän näitä selityksiä ja tavata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sun tarvitsee tavata sun eksä? Miksi? Sulla on ollut pimppi, mikäli olette eksän kanssa harrastaneet sitä seksiä, eikä vain peppuun.

Mutta onnea hyvästä elämästä nyt ja tulevaan, mutta miksi sekoitat siihen tuon menneen elämän?? Haluaako hän näitä selityksiä ja tavata?

Tapaaminen on väistämätön, yksityiskohtiin menemättä. Ja siis arvostan ja kunnioitan ex-kumppaniani, siksi kyselen. En halua aiheuttaa hänelle pahaa mieltä. Tunnen syyllisyyttä etten osannut olla ''tyttöystävä''.

Vierailija

Ajattelen asian niinpäin että minun miesystäväni ei tuntisi oloaan hyväksi ja haluaisi olla nainen ja lesbo. Vaikka häntä rakastaisin niin minulle olisi tärkeää että hän on mies. Mieheen olisin rakastunut.

Toisaalta jos hän olisi ensi tapaamisestaan asti puhunut että tuntee olevansa nainen mutta on vankina miehen kropassa niin se olisi ollut jo silloin siinä. En nyt lähtisi häntä ja hänen tunteitaan vihaamaan ja vähättelemään mutta hän ei olisi minusta kiihottava.

Jos tapaaminen on jostain syystä pakollinen niin miksi pitää uusi miesystävä ottaa mukaan? Se on mielestäni eksän kiusaamista?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat