Kaikki tuntemani iäkkäät vanhemmat
ovat hysteerisiä lapsensa kanssa. Onko yleensäkin näin?
Kommentit (12)
Anoppini on töissä päiväkodissa ja hän on sanonut usein samaa asiaa.
Eli jos lapsi on saatu vanhemmalla iällä, vanhemmat ovat paljon hysteerisempiä joka asiassa kuin nuoremmat vanhemmat.
Ilmeisesti mielestäsi jokainen, joka ei ole pamahtanut paksuksi hädin tuskin teini-iästä päästyään, onkin sitten jo IÄKKÄÄMPI vanhempi?
Hohhoijaa.
Kaikista tuntemistani nuorista vanhemmista on tullut iäkkäitä vanhempia - jos eivät ole kuolleet nuorena.
Jos esikoinen syntyy kun vanhemmat ovat noin nelikymppisiä niin kyllä ne silloin on iäkkäät vanhemmat.
Taidat itse olla juuri tällainen iäkäs äiti kun noin riemastuit =)
ap
Vierailija:
Jos esikoinen syntyy kun vanhemmat ovat noin nelikymppisiä niin kyllä ne silloin on iäkkäät vanhemmat.Taidat itse olla juuri tällainen iäkäs äiti kun noin riemastuit =)
ap
Mutta vaikken itse ole, voin silti paheksua moista ikärasismia. Minusta kaikkien LASTEN kannalta olennaisinta on se, millaisen lapsuuden vanhemmat voivat tarjota eikä se, onko äiti 25 vai 35 vai jopa Hui! 40-vuotias lapsen syntymän aikaan.
Tuttavapiirissä on muutamia iäkkäitä vanhempia joiden touhut menee kyllä välillä aika hysteerisiksi. Kunhan nyt kysäisin ihmisten mielipidettä, että onko muilla vastaavanlainen käsitys iäkkäistä vanhemmista.
Mistä muuten sait sellaisen käsityksen että minä olen teini/nuori äiti?
Miksi niin kauheasti vaahtoat siellä? =)
ap
Mutta on niitä nuoriakin kanaemoja olemassa. Kaverini on tälläinen.
ten noi nelikymppiset on myös, kun on ehkä sitä lasta sitten suojellaan kaikilta kolhuilta helpommin. Toisaalta taitaa olla kyllä enemmän äidin luonteesta kysymys kuin iästä.
2 viikon ikäisestä lähtien, lisäksi tekevät lapsia saadakseen kaupungin asunnon.
antavat vaikka 1,5-vuotiaan juosta leipäveitsi suussa, eivätkä edes mieti että jotain voisi käydä.
Kaikkia kulmia tms pitäisi varoa.
Kerran tokaisin, että ette itsekkään varmaan juosseet meidän perässä vahtimassa jokaista askelta. Kait se on se vanhuus.