Mistä tiedän onko kissani luottotiedot menneet?

Vierailija

Kissa ei ole koskaan paljastanut todellista hankilöllisyyttään, eikä suostu puhumaan asiasta.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kissallasi ei ole työpaikkaa, ei sosiaaliturvatunnusta ja tuskin tulojakaan joten se ei ole myöskään luottokelpoinen.

Väärin, hän on Suomen Kisun varapuheenjohtaja. Ilmeisesti palkka maksetaan joukkotuhoaseina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissallasi ei ole työpaikkaa, ei sosiaaliturvatunnusta ja tuskin tulojakaan joten se ei ole myöskään luottokelpoinen.

Väärin, hän on Suomen Kisun varapuheenjohtaja. Ilmeisesti palkka maksetaan joukkotuhoaseina.

:'D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinuna kysyisin asiaa kissalta ihan suoraan! Tarkkaile sen reaktiota.

en uskalla, kissa vetää taas kilarit

-ap

Vierailija

Kysyin kissaltani. Sanoi ettei kiinnosta pätkääkään, on palveluskunnan asia huolehtia sellaisiata rahvaanomaisista asioista kuin rahan käsittelystä. Lisäsi että luottoa on hänellä aina riittävästi, ja jos ei ole, vaihdetaan palveluskuntaa.

Venytteli kynnet pitkällä olohuoneen matolla ja antoi ymmärtää että asia on käsitelty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyin kissaltani. Sanoi ettei kiinnosta pätkääkään, on palveluskunnan asia huolehtia sellaisiata rahvaanomaisista asioista kuin rahan käsittelystä. Lisäsi että luottoa on hänellä aina riittävästi, ja jos ei ole, vaihdetaan palveluskuntaa.

Venytteli kynnet pitkällä olohuoneen matolla ja antoi ymmärtää että asia on käsitelty.

oliko sulla joku varasuunnitelma? esim. olitko lähellä ulko-ovea? Mua vieläkin pelottaa että mirri kilahtaa.

ap

Vierailija

No hei, mietihän vähän. Hän on kissa, joten kuuluuko hänen raha-asiat sulle pätkääkään muuten, kuin että maksat laskut ajallaan? Aivan.

Vierailija

Kissani pihisti viime viikolla luottokorttini ja osti sillä kaikki Porvoon kaupat tyhjiksi lihoista ja leikkeleistä. Itse olen nyt pennitön, mutta onneksi kissa on tyytyväinen. Piilottakaa kaikki mahdolliset maksuvälineet kissoilta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat