Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joille käynyt niin, ettei osaa enää ajatella muuta kun omaa painoa?

Vierailija
10.02.2006 |

Rasittavaa!! Laihdutin puolisen vuotta sitte seitsemän kiloa ja nyt pari joulukiloa pois. Mitat täl hetkellä 166/56,4. Huomaan, että ajatukset aina pyörii vaan painossa ja syömisen tarkkailussa. Katselen aina itseä hoikempia ja toivon olevani yhtä hoikka... tästä on tullut pakkomielle. Tosi ärsyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa s. Mieleltäni olen jotain anoreetikon tapaista. Liikun paljon,tarkkailen aina syömisiäni ja täytyy myöntää,se hallitsee elämääni. Mutta,tälläinen olen enkä muuta voisi edes kuvitella.

Olen entinen kilpatason urheilija,liekö sieltä jäänyt päälle...

Vierailija
2/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörivät ainoastaan painon ympärillä... tai siltä ainakin tuntuu.

Minulta on jäänyt synnytyksen jälkeen semmoset kymmenisen kiloa ylipainoa, joita en nyt tunnu saavan millään pois. Vaikka en kyllä ole ihan tosissani edes vielä yrittänyt.

Mutta tosiaan se laihduttaminen on koko ajan mielessä;

heti aamulla kun herään, mietin että mitä söisin aamupalaksi, jotta ei tulisi liikaa kaloreja. Ja tämä syömisasia toistuu päivän aikana monta kertaa.

Ja sitten illalla nukkumaan mennessä ottaa päähän, kun tuli syötyä turhan paljon päivän aikana. Raivostuttavaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liialliseen painon tarkkailuun. Tsemppiä, koeta päästä tuosta yli!

Itselläni olen huomannut lähinnä sellaista, että olinpa nyt aikuisiällä ollut minkä painoinen vain, aina olen ollut sitä mieltä, että olen liian paksu. Ja siis paino on vaihdellut nyt aikuisiällä 58-88kg välillä, olen 172cm pitkä. Ja tuo 88 high on saavutettu viimeisillään raskaana.

Todennäköisesti jos muutaman vuoden päästä katselisit nykyisiä valokuviasi, pitäisit itseäsi tosi hyväkroppaisena. Itselleni oli avartavaa, kun katselin joskus 4-5 vuotta sitten otettuja kuvia itsestäni ja himoaerobiccaajakaveristani. Ja katsoin, että oltiinpa molemmat tosi timmissa kunnossa silloin. Mutta tuolloin 4-5 vuotta sitten muistan, että pidin itseäni tosi paljon läskimpänä kuin kaveriani. Vaikka niin ei siis todellakaan ollut.

Vierailija
4/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista haluaisin eroon. Ja tavallaan vähän toivoisinkin tuollaista laihdutuspakkomiellettä. Tällä nykyisellä rennolla asenteella ei ainakaan mitään tuloksia synny. Vinkkejä, miten saisin pääni vähän laihdutustehokkaammalle vaihteelle?

Vierailija
5/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 170/55 ja pidin itseäni tukevana. Nyt kun ajattelen asiaa 170/85 niin ehkä olin kaikkea muuta kuin tukeva. =)

Vierailija
6/8 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joista haluaisin eroon. Ja tavallaan vähän toivoisinkin tuollaista laihdutuspakkomiellettä. Tällä nykyisellä rennolla asenteella ei ainakaan mitään tuloksia synny. Vinkkejä, miten saisin pääni vähän laihdutustehokkaammalle vaihteelle?

ja kuvittele että itsekin olisit yhtä hoikka. Tai hanki joku liian pieni. ihana vaate kannustimeksi. Se tehokas vaihde pitää kyllä tulla itsestään, sitten kun kyllästyy kiloihin... Tsemppiä!!! :)

Vierailija
7/8 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YRITÄ PÄÄSTÄ SIITÄ EROON! Älä anna pikkusormea sille, älä mene mukaan siihen leikkiin vaan yritä ajatella kaikkea muuta, hanki uusi harrastus itsellesi, tee jotain joka vie kiinnostuksesi syömistä/painoasi kohtaan...

Sinä et halua mukaan siihen helvettiin, jossa sinä olet ypöyksin niiden hirveiden ajatusten kanssa, jotka hokevat kuinka lihava olet, kuinka pitää laihduttaa, syödä vähemmän, tehdä mitä tahansa laihuuden takia.. Sieltä ei nimittäin nousta ihan helpolla, sieltä ei kukaan sinua tule pelastamaan eikä kukaan muu kuin toiset samanlaiset ymmärrä sitä vihan ja itsesyytösten määrää, mitä tunnet. Se on helvetti! Ei kannata leikkiä nuorallatanssijaa, koska ennen kuin huomaatkaan saatat tippua pimeyteen...

T: 10 vuotta käsi kädessä bulimian kanssa kävellyt, nuoruutensa tuhlannut ja terveytensä pilannut, mutta vihdoin onnellinen ÄITI.

Vierailija
8/8 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

YRITÄ PÄÄSTÄ SIITÄ EROON! Älä anna pikkusormea sille, älä mene mukaan siihen leikkiin vaan yritä ajatella kaikkea muuta, hanki uusi harrastus itsellesi, tee jotain joka vie kiinnostuksesi syömistä/painoasi kohtaan...

Sinä et halua mukaan siihen helvettiin, jossa sinä olet ypöyksin niiden hirveiden ajatusten kanssa, jotka hokevat kuinka lihava olet, kuinka pitää laihduttaa, syödä vähemmän, tehdä mitä tahansa laihuuden takia.. Sieltä ei nimittäin nousta ihan helpolla, sieltä ei kukaan sinua tule pelastamaan eikä kukaan muu kuin toiset samanlaiset ymmärrä sitä vihan ja itsesyytösten määrää, mitä tunnet. Se on helvetti! Ei kannata leikkiä nuorallatanssijaa, koska ennen kuin huomaatkaan saatat tippua pimeyteen...

ja luovun juuri tekemästäni päätöksestä pitää ensi viikolla tehokuuri että pääsisin yhdestä kilosta eroon...

T: 10 vuotta käsi kädessä bulimian kanssa kävellyt, nuoruutensa tuhlannut ja terveytensä pilannut, mutta vihdoin onnellinen ÄITI.