Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko harrastaa seksiä HIV-positiivisen kanssa?

Vierailija

tietoisesti?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mä voisin jos ois luotettava henkilö muuten, että tietää että käyttää sitä kumia koko aktin ajan. Siis jos kyseessä olisi henkilö joka sytyttää tai jota rakastan

Vierailija

En. Korkeintaan jos mieheni saisi tartunnan nyt vaikka verensiirron kautta ja asia olisi hoidossa alusta alkaen, silloin varmaankin voisin, mutta kumin kanssa silloinkin. Satunnaisseksiä kenen tahansa muun kanssa en harrastaisi vaikka olisi kymmenen kumia päällekkäin, jos olisin tietoinen Hiv:stä. Ei olisi riskin arvoista.

Vierailija

En uskaltaisi, vaikka tyypillä olisi lääkitys kunnossa ja virusmäärä lähes olematon ja vaikka olisi kumi käytössä. Ahdistaisi ja pelottaisi kuitenkin liikaa.

Vierailija

En. En pystyisi edes suutelemaan ihmistä, jolla on huuliherpes, saati harrastamaan seksiä miehen kanssa, jolla olisi (mikä tahansa) sukupuolitauti.

Vierailija

Saa olla todella huono tuuri tai avohaavoja, jos saa HIV:n ensimmäisellä yhdyntäkerralla ilman kondomia. Usassa on homojen "alalahko", joka kutsuu itseään nimellä bug chaser. He yrittävät tieten tahtoen saada itselleen HI-viruksen, mutta useat joutuvat harrastamaan suojaamatonta seksiä kymmeniä ja jopa satoja kertaa todistetusti HIV-positiivisen kanssa saadakseen itse tartunnan. Monet turvautuvat lopulta injektoimaan HIV-positiivista verta suoneensa.

Ja en puhu paskaa. Googlettakaa bug chaser documentary jos ette usko.

Vierailija

Kyllä, voisin kuvitella. Jopa ilman kumia, jos on mies jota rakastan. Lapset on tehty, niin ei niin suurta väliä, vaikka itsekin saisin HIVin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa olla todella huono tuuri tai avohaavoja, jos saa HIV:n ensimmäisellä yhdyntäkerralla ilman kondomia. Usassa on homojen "alalahko", joka kutsuu itseään nimellä bug chaser. He yrittävät tieten tahtoen saada itselleen HI-viruksen, mutta useat joutuvat harrastamaan suojaamatonta seksiä kymmeniä ja jopa satoja kertaa todistetusti HIV-positiivisen kanssa saadakseen itse tartunnan. Monet turvautuvat lopulta injektoimaan HIV-positiivista verta suoneensa.

Ja en puhu paskaa. Googlettakaa bug chaser documentary jos ette usko.

Taas tää sama vähättelijä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat