Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla näin tyhmä kuin naapurini?

Vierailija

Hän on nuorehko nainen, jolla on liuta lapsia. Yleensä liikkuu niiden kanssa, joskus vain vauvan kanssa. Asumme kerrostalossa. Suht rauhallisessa kaupunginosassa, jossa on mm. päihdekuntoutujien yksikköä ja muutakin hiipparia liikkuu alueella. Ottamatta yhtään kantaa kuka on näiden takana, niin meidän talon alavaraston kellareihin on murtauduttu kahdesti tänä vuonna. Pyöriä on hävinnyt tasaiseen tahtiin. Mutta siis naapuriin... Hän siis jättää kerrostalon ulko-oven auki joka elämän kerta kun kulkee siitä. Ravaa pihalla yhtenään ja kun suurin osa talosta käy kumminkin töissä, eikä ole ole yhtenään sulkemassa ovea hänen perässään, niin ovi rehottaa auki tooooodella usein. Olen yrittänyt sanoa. Ei osaa kai suomea. Näytellä, näyttää miten ovi laitetaan kiinni, jopa piirtää.. Mitä tahansa. Kattoo vaan eikä sano mitään. Ei vaan mene jakeluun. Pitääkö mun hommata tulkki joka yrittäisi vääntää rautalangasta että ovi laitetaan kiinni kun siitä mennään. Oman ovensa kai osaa sulkea. Viime kuussa löysin rapusta kulkukoiran. Viime vuonna joku istui oveni edessä. Talvikin tulee, mutta eipä hätää.. Meillä on avoimet ovet. Tervetuloa jos paleltaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Itse jätän välillä alaoven auki koska rappu on täynnä tupakansavua. Ehkä voit opetella polttamaan jossain josta savut ei leviä rappuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse jätän välillä alaoven auki koska rappu on täynnä tupakansavua. Ehkä voit opetella polttamaan jossain josta savut ei leviä rappuun?

En mä polta, eikä siellä muutenkaan mikään tupakka haise. Mä asun alhaalla, he ylempänä, että heidän hajuistaan en ole selvillä. Luulen että tää ei vaan tajua, edes vuosien maassa oleskelun jälkeen, että ovi laitetaan kiinni. Tai ei välitä. Mitä voi tehdä?

Vierailija

Jospa ottaisit ihan asiallisesti yhteyttä isännöitsijään tai taloyhtiön hallitukseen? Olet varmaan tehnyt sen, mitä tälle asialle voit. Nyt on virallisen tahon aika hoitaa asia niin, että naapurisi varmasti ymmärtää asian.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat