ISIS - hävetkää! Terveisin Isis

Vierailija

Hyvät ISIS-pellet,

jotka kehtaatte riehua joka paikassa, surmata ja teloa ihmisiä joka paikassa. MILLÄ oikeudella kuvittelette tekevänne sellaista.

Kuvittelette levittävänne jotakin hyvää Jumalasta tulevaa "kulttuuria", mutta ette tiedä omista juuristanne sen vertaa, että siellä, missä te mellastatte, vallitsin jo kauan ennen teidän Jumalaanne minä, Isis, kaikkien jumalien ja myös teidän Jumalanne äiti, jota teidän esi-isänne ja esiäitinne palvoivat.

Koska minä olen kaikkien jumalien äiti sekä syntisten, orjien ja poljettujen ystävä, en voi sietää sitä, mitä teette muille elollisille, joita poljette, pidätte syntisinä ja käytätte orjina, ettekä katso itseänne peiliin. Hävetkää! Kuinka te kehtaatte käyttää minun poikaani oikeutuksena hirmuteoillenne.

Minulla ei ole tapana vaatia itselleni suurta huomiota, se ei ole minun äidillinen luonteeni, mutta suurilla jumalilla ja profeetoilla on aina ollut minut ja minun opetukseni sydämessään tai he ovat ainakin yrittäneet tavoitella sitä. Silloin kun minä olen päässyt unohtumaan, on saatu aikaan pelkkää kaaosta.

Nyt te riehutte pitkin MINUN kotiseutuani, esiinnytte jonain Jumalan sanansaattajina, ja minun nimeäni häpäisten.

Mihin on menty, kun toisen maanosan ihmisten pitää suojella TEIDÄN esivanhempienne kulttuuriperintöä, museoita Bagdadissa ja muualla, teiltä itseltänne, ja valistaa teitä siitä.
Kautta maailmanhistorian on aina noussut opettajia, jotka ovat saaneet jonkin suuren oivalluksen, valaistumisen, minun opetuksistani, ja ruvenneet soveltamaan ja saarnaamaan sitä muille. Tämä teidän versionne on kovin nuori, ja te vieläpä olette tehneet siitä tällaisen konekiväärit kädessä riehuvan vitsin? Luuletteko te, että minä halusin, että te räjäyttelette itseänne pitkin maailmaa? Ei, minä halusin, että te elätte hyvän ja onnellisen elämän, hankitte ehkä perheen ja elätte myös toisia luotuja kunnioittaen.

Tämä teidän niin sanottu surkeasti omaksuttu oppinne on yhdenlainen yhden aikakauden versio hengelliselle tielle lähtemisestä ja syvälle itseen menemisestä. Miten te olette voineet sotkea asiat niin pahasti, että kuvittelette, että tämmöinen nuorten testosteronista pullistelevien kloppien konekiväärin kanssa heiluminen ja pelottelu ja itselle jonkinlaisen kunnian vaatiminen mitenkään liittyisi mihinkään hengelliseen traditioon. Niihin on aina liittynyt mietiskely, aiemmin eläneiden hengellisten oppineiden kirjoituksiin syventyminen, nöyryys, tietty askeettisuus kuten ylensyönnin välttäminen ja ennen kaikkea pahojen poikien oman syntisyyden tarkastelu. Jotta löydettäisiin ja muistettaisiin se alkuperäinen kunnioitus muuta elämää, muita minun luomiani kohtaan.

Katoan nyt taas, koska itseeni huomion kiinnittäminen ei ole luonteeni mukaista, mutta löydätte sanani uudestaan, sydämestänne, ettekä voi koskaan niitä unohtaa. Koska siellä ne ovat aina uinuneet, vaikka kuinka olette niitä yrittäneet työntää pois. Ja koska ne ovat totuus. Perehtykää vaikka asiaan, jos ette meinaa uskoa.

Terveisin Isis, teidän ja teidän Jumalanne äiti

Kommentit (4)

Vierailija

Voi vittu näiden jumalien kanssa. Yksi on niin avuton että vaatii ihmisiä tappamaan vääräuskoisia kun ei siihen itse kykene ja toinen ei saa muuta aikaiseksi kuin kirjoituksen Vauva-lehden AV-palstalle.. Toki sekin on enemmän kuin mitä kristittyjen jumala on saanut aikaiseksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat