Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikoja löydät omasta miehestäsi?

Vierailija
10.02.2006 |

Keksisin helposti parikymmentä- mutta lähdenpä tässä 10llä ekaksi mieleentulevalla liikenteeseen:

1) ei puhu

2) ei välitä seksitä

3) epäsosiaalinen

4) köyhä

5) peliaddikti

6) ei osaa näyttää kun neg. tunteita

7) äkkipikainen

8) nalkuttaa

9) epäluotettava

10) pikkutarkka pipertäjä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hengitys haisee

-heikko luonne(ratkeaa helposti ryyppäämään)

-ei kunnioita tuntemattomia ihmisiä

-raivostuu meidän vauvalle(siis oikeasti RAIVOSTUU, huutaa ja mesoaa)

-puhuu tyyliin " pitäisi sitä ja tätä" mitään ei saa aikaseksi

-impulsiivinen kuluttaja, päättää tilipäivänä ostaa 500¿ digikameran vaikkei siihen olis varaa (" mutku tää on osamaksulla" - niin ja maksat siitä 40% korkoa!!!)

-ei kuuntele, joudun tärkeitä asioita kertoessani varmistamaan että meni perille

silti mä vaan kattelen sitä ressukkaa, antoihan se mulle ihanan lapsen , on uskollinen ja rakastan sitä kaikesta huolimatta =)

Vierailija
2/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huonot hampaat

- jatkuvasti sukupuolitauti päällä

- aloitekyvytön

- saamaton

- peukalo keskellä kämmentä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.unohtelee asioita

2.edellinen aika suoraa seurausta taas yleistyneestä,lähes päivittäisestä,kukan poltosta

3.oma-aloitteisuus kotitöissä ym.harvinaista

4.haluaa minua harvemmin seksiä

5.vastaa lähes kaikkeen " emmä tiiä"

6.on makuuni vähän liian laiha

Enempää en rehellisesti sanottuna keksi =)

Vierailija
4/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lihava

-köyhä

-kuorsaa

-joissain asioissa ihan liian lyhyt pinna

Onneks löytyy paljon hyvääkin!

Vierailija
5/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta naiset yleensä kiinnittävät huomion komeaan mieheeni. Naisia pörrää ynpärillä kuin herhiläisiä...

Vierailija
6/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mielenterveysongelmia

-polttaa piippua, en voi sietää sitä hajua

-vaihtaa aluhousut liian harvoin (kerran viikos)

-paha acne

-huono hygienia

-ei puhu

Vierailija
7/20 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulistuu vähän liian helposti, tosin leppyy kyllä todella pian. Siinä ei tällainen hidas hämäläinen pysy mukana;-) Lisäksi nalkuttaa tekemättömistä asioista ja kaiken pitäisi tapahtua heti. Niitä hyviä puolia keksin monta kertaa enemmän ja niitä löytyy paljon enemmän kuin minusta itsestäni.

Vierailija
8/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mitä äijiä teillä!

Toisaalta moni ei ekhä kestäis mun miestä

- nipottaa kaikista pikkuasioistakin, usein syystä

- pyrkii jonkin sortin täydellisyyteen ihmisenä, vaikka on kuitenkin hyvin inhimillinen ja ymmärtäväinen

- ei osaa laittaa ruokaa

Enpä paljon muita keksi, hyviä puolia on sitten lukemattomia mm. ottaa minut niin paljossa huomioon ja yrittää järjestää asioita niin että perheellä olisi hyvä olla ja tekee liikaakin minun vuokseni

Ja vielä jos huonoja puolia etsitään, minusta niitä löytyy enemmänkin, olen kulmikas ja oikukas persoona, joskin rehellinen ja miestäni vilpittömästi rakastava. Joo on se mies ärsyttävän täydellinen!!

Vierailija
9/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä pirun kukkia!

Vierailija
10/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatekoista

Vierailija
11/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu liian vähän.

Haluaa liian usein seksiä.

Vierailija
12/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut testaa sä vaikka sitä saint pauliaas tai vaikka tulppaaneja kun nyt halvalla saa ja tule kertomaan kokemuksesta!

Vierailija
13/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joskus liiallisuuksiin menevä huumori

*suuttuu joskus, jos joutuu herämään kesken uniensa

* liiallinen myötämielisyys eräitä hunsvotteja kohtaan

Vierailija
14/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoukko on

-seksihullu (siis MINUN MITTAPUUNI mukaan; itseä ei huvittaisi oikeastaan koskaan...), jatkuvasti iltaisin lapsen mentyä nukkumaan äijä tulee kähmimään ja vonkaamaan

-persaukisesta perheestä kotoisin; harmittaa, ettei ihana poikani tule perimään ukon vanhemmilta oikeastaan mitään (muuta kuin homeisesta kesämökistä pienen murto-osan, muut osat kuuluu muulle liudalle sisarusten pentuja)

-todellinen sotkupelle ja yrittää samaa " taitoa" opettaa pojallekin. Ei onneksi ole onnistunut, poika on todella järjestelmällinen ja siistikin (sen mitä nyt 3 v. voi olla)

-neuroottisen nuuka. Esim. nalkuttaa jatkuvasti minun suihkussakäymisestäni (1 krt/pv), että muka menee liikaa vettä yms yms... Seksin jälkeen kyllä saisin käydä suihkussa oikein luvan kanssa...

-ei myöskään keskustele kanssani mistään niin kuin aikuinen aikuiselle, vaan suhtautuu minuun kuin aivokääpiöön (vaikka olen mm. koulutetumpi kuin ukko), luulenpa, että em. asia vaikuttaa ratkaisevasti siihenkin, ettei mulla ole mitään intressejä sekstailla äijän kanssa. Ja lisäksi kommunikoi kanssani enimmäkseen 3-vuotiaamme kautta (!!!) tyyliin " äiti tekee..." tai " sanopas äidille, että tekee..." .

Olen näistä kaikista sille huomautellut, mutta ei minkäänlaista muutosta näkyvissä, päinvastoin pahempaan päin vaan.

Vierailija
15/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Itsekäs; vain omat projektit kiinnostaa

- nalkuttaa ja komentelee

- luistaa kotitöistä, olettaa että lasten pitäisi tehdä ne kaikki.

- ei halua ymmärtää ketään joka tuntee tai kokee jotain eri lailla kuin hän.

- ostelee itselleen laitteita leluksi, koko talo pursuaa ja rahat menee

- kuorsaa rumasti (hyvä puoli on se että harvoin nukkuu yöllä, päivällä kuorsaus ei haittaa mun unta)

- haluaa elää kylmässä, käydä kylmässä suihkussa jne ja vaatii että muittenkin pitää haluta.

- ei huomioi vaimoansa juuri mitenkään

- seksi on huonoa.

Vierailija
16/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä ja sivistymätön. Ei tunne sivistyssanoja (siis ei edes mitään yksinkertaisiakaan), ei osaa kieliä, ei ole varmaan koskaan lukenut yhtään kirjaa, on käynyt vain ammattikoulun.

Mieheni puheenaiheet ovat hänen työpaikkansa tapahtumat, säätiedotukset (en ymmärrä miten joku VOI olla niin kiinnostunut säätiedotuksista), ravit ja jotkut ale-tavarat, miten halvalla ne on saanut.

Kyllä välillä meinaa itku tulla, kun yrittää keskustella jostain lehtijutusta, tapahtumasta yms. No, onneksi minulla on ystävät ja työkaverit!

Vierailija
17/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain pientä jos oikein miettisi, koska meillä tapellaan kyllä toisinaan, mutta en muuttaisi rakkaassani mitään. Eihän hän silloin enää olisi se sama ihana miehenköriläs. Yhteistä taivalta 9,5 vuotta.

Vierailija
18/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saamaton

- köyhä

- laiska, paitsi jos omat harrastukset kysymyksessä

- Ei osaa keskustella asioista, vaan suuttuu tai sitten vaan kulkee edestakaisin, ei siis osaa istua alas ja keskustella järkevästi

- Ei koskaan osta mulle tai lapsille mitään, ei ees jouluna

- Ylipainoinen

- Polttaa tupakkaa

- Juo liikaa kahvia

- Nukkuu liikaa

- Ärsyttävän aamu-uninen

- Uppoutuu omiin harrastuksiinsa niin, ettei huomaa ajankulua eikä muita ihmisiä ympärillään

- Koskaan ei uppoudu vaimonsa tai lastensa kanssa mihinkään

- Ei koskaan vie lapsia puistoon tai vaikka pulkkamäkeen

- Loukkaantuu liian helposti

- Joissain asioissa kuin murrosikäinen

- Ei osaa käyttää rahaa ollenkaan

Onhan noita. Vakka tietysti kantensa valitsee... Vai mitä? : ((

-

Vierailija
19/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lasten takia en viitsi lähteä ja on se kiva kun on joku mies talossa. Ainahan voi toivoa muutosta.

T:27

Vierailija
20/20 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kerro, jos en älyä kysyä. Perusti mm. firman kysymättä minulta mitään. Ihmettelin vain kun alkoi tulla firman nimellä postia meille kotiin. Sanoi, ettei viitsinyt kertoa, kun olisin kuitenkin ottanut pultit. No, otinhan minä.

Holtiton rahan kanssa. Ruokakaupassa tuskailee, kun pitäisi säästää ja räknää kahden eri perunalajikkeen välillä. Toisaalta saattaa ostaa monensadan euron hilavitkuttimen. Esim. digibokseja meillä on jo kolme kappaletta, vaikka telkkareita on vain yksi.

Sotkuinen ja saamaton. Olemma asuneet keskeneräisessä talossa yli kaksi vuotta, rakennettu on kohta viisi vuotta. Sähkö tulee edelleen erinäisiä jatkojohtoviritelmiä pitkin joka paikkaan. Väliovet aikoi tehdä viime kesänä, saunan viime jouluksi, kumpiakaan ei vieläkään ole.

On hänessä silti hyvääkin. Sotkuinen ja saamaton olen myös minä, ehkä siksi olen häntä jaksanut katsella vielä.