Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jouluruokakassiin perheelle joka on karppi, paleo, gluteeniton, laktoositon?

Vierailija

Siis kyseessä tuttu perhe kellä niukkaa ja ajattelin antaa jouluksi kassillisen ruokaa mutta mitä tuotteita voisi antaa kun tuollaisia dieettejä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Karppauksen, gluteenittomuuden ja laktoosittomuuden vielä käsitän, mutta paleo on jo älyttömyyttä jos on perheellä rahasta tiukkaa. En rupeis tollasille mitään ruokakoreja väsäämään, villasukat oli hyvä idea joltain aikaisemmalta kommentoijalta.

Vierailija

Osta periaattella jokaiselle jotakin. Kasviksia (rosolliin, laatikoihin), hedelmiä ja pähkinöitä jne. Käykö kalatuotteet? Voithan kysyä, mitä heillä on tapana syödä jouluna, mutta älä kerro vielä suunnitelmastasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Karppauksen, gluteenittomuuden ja laktoosittomuuden vielä käsitän, mutta paleo on jo älyttömyyttä jos on perheellä rahasta tiukkaa. En rupeis tollasille mitään ruokakoreja väsäämään, villasukat oli hyvä idea joltain aikaisemmalta kommentoijalta.

En minä kyllä ole paleolla minkään trendin takia mitä tuolla varmaan tarkoitit. Käy tämä kalliiksi, mutta toisaalta säästän sitten lääkkeissä joista olen päässyt eroon ainoastaan tällä ruokavaliolla. En tosin yleensä edes kutsu sitä paleoksi juurikin siksi, että kalskahtaa ihmisten korvaan aina joksikin muotioikuksi.. Ja muistan ystäviäni mielluummin vaikka lahjakortilla. Voivat sitten itse ostaa sopivaa sapuskaa. Enkä odota ihmisten myöskään muistavan mitä itse voin syödä. En ole siis niitä, jotka loukkaantuvat verisesti jos vaikka kyläpaikassa ei ole otettu huomioon minun ruokavaliota..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat