Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RUOTSIA osaavat auttakaa!

Vierailija

Oon ihan surkea! Mun pitää ruotsintaa seuraavat lauseet:

Meillä on ollut paljon koulutehtäviä ja pitkiä päiviä koulussa. Omaan jaksamiseen vaikuttaa myös pimeä syksy. Tämän vuoksi ryhmämme haluaa vetää rentoutumisharjoituksen meidän luokalle.

mun yritys: I höst har varit stressframkallande tid för alla studenter. Vi har haft många olika projekter och uppgifter i skolan. Skoldagar har också varit ganska långa och mörk höst kan orsakar depression. Därför vår grupp ska görä en avslappningsövning för andra studenter

JA

Tarkoitus on, että oppilaat menevät makuulleen lattialle mukavaan asentoon. Aiomme soittaa rauhallista musiikkia ja viedä opiskelijat levolliseen olotilaan lyhyen tarinan avulla.

mun yritys:

Avsikt är att stutenterna vill gå ner på golvet och ligga i en bekväm ställning. Vi ska spela lugn musik och samtidigt försöka få studenterna till rofylld stämning med hjälp av en kort berättels.

Miten helvetissä tää voi olla näin vaikeeta :D ok lukion kursseista jo 7v aikaa ja sen jälkeen ei oo ruotsia tarvinnu. Voisko joku kertoo mitne noin oikeesti sanotaan :D :D :D

Kommentit (6)

Vierailija

Onhan tuossa aika monta virhettä, mutta tarkoitus ei varmaan ole, että joku muu tekee homman sun puolesta. Tarkista nyt ainakin sanajärjestys, epämääräisen ja määräisen muodon käyttö, sanojen kirjoitusasut ja -taivutusmuodot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut paljon koulutehtäviä ja pitkiä päiviä koulussa. Omaan jaksamiseen vaikuttaa myös pimeä syksy. Tämän vuoksi ryhmämme haluaa vetää rentoutumisharjoituksen meidän luokalle.

JA

Tarkoitus on, että oppilaat menevät makuulleen lattialle mukavaan asentoon. Aiomme soittaa rauhallista musiikkia ja viedä opiskelijat levolliseen olotilaan lyhyen tarinan avulla.

Vi har haft mycket skouppgifter och långa dagar i skolan. Också den mörka hösten har en inverkan på ens eget orkande. På grund av detta vill vår grupp hålla en avslappningsövning klassen.

JA

Meningen är att eleverna lägger sig på golvet i en bekväm ställning. Vi tänker spela lugnande musik och skapa en rofylld stämning med hjälp av en kort berättelse.

Jotain tuonnepäin :P Terv. Äidinkieli ruotsi

Vierailija

Autoin koska mulle matikka oli tuskaa ja olisin antanut mitä vaan, että joku olisi kertonut miten ne tehtävät tehdään. Olisin todennäköisesti oppinut paremmin silloin :)

- Nro. 3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat