Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SANNIn haastattelu Annassa: valitettavasti on noussut pissa päähän ja pahasti!

Vierailija

Ennen Vain elämää ohjelman ulostuloa tv:stä oli MeNaisissa SANNIn haastattelu, joss hän kertoi että oli jo kouluaikana niin paljon parempi kuin muut, ettei viihtynyt muiden seurassa ja muut pitivät häntä omituisena. Nyt Anna-lehdessä pissa on jatkanut nousemistaan artistin päähän: kokee olevansa täysin ainutlaatuinen tapaus ja että nykyään KAIKKI tuntee hänet.

Eipä siinä mitään, hyvä itsetunto on plussaa mutta hiukan realismia ja jalat takaisin maahan tekisi hyvää tuon ikäiselle artistille, vaikka kuinka lahjakas olisikin.

Kommentit (13)

Vierailija

En tuo nyt mikään erityisen lahjakas ole. Nätti joo, mut laulu on ihme naukumista ja biisuen lyriikoiden muka-syvällisyys herättää myötähäpeää. Lavakarisman puutetta peitellään kummallisillä esiintymisasuilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tuo nyt mikään erityisen lahjakas ole. Nätti joo, mut laulu on ihme naukumista ja biisuen lyriikoiden muka-syvällisyys herättää myötähäpeää. Lavakarisman puutetta peitellään kummallisillä esiintymisasuilla.

Tämän sanni-hehkutuksen keskellä olen vain pudistellut päätäni hämmästyneenä. Sannin musiikki on kamalaa. Ihmisestä itsestään ei mitään pahaa sanottavaa, mutta se "musiikki"!!!!! Hyi tana.

Vierailija

Sannin biisit on ihan jees, mutta kyseinen muija on kaikkein huonoimpia live-esiintyjiä mitä tästä maasta löytyy. Ruisrockin nuotin vierestä määkiminen ja honotus pilasi mun festarikokemuksen täysin kun oli pakko kuunnella tuon keikkaa kun siskontytöt 12v vaati. Vain elämäässä studiomiksauksilla oli helppo vääntää laulu nuottiin playbackina, kuten kaikilla muillakin.

Vierailija

Jopa Jenni Vartiaisen orgastisen läähättävä huohottava matala lauluääni on siedettävämpi kuin Sannin vinkuva määkivä honotus. Enkä ole tuota Annan artikkelia lukenut koska Sannia tulee nykyään joka tuutista täysin kyllästymiseen asti. Taas nosti Vain elämää yhden nobodyn "koko kansan suosikiksi".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jopa Jenni Vartiaisen orgastisen läähättävä huohottava matala lauluääni on siedettävämpi kuin Sannin vinkuva määkivä honotus. Enkä ole tuota Annan artikkelia lukenut koska Sannia tulee nykyään joka tuutista täysin kyllästymiseen asti. Taas nosti Vain elämää yhden nobodyn "koko kansan suosikiksi".
Kaikista huvittavinta oli se, kun Anssi Kela lähti mukaan honotusnaukumiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sannin biisit on ihan jees, mutta kyseinen muija on kaikkein huonoimpia live-esiintyjiä mitä tästä maasta löytyy. Ruisrockin nuotin vierestä määkiminen ja honotus pilasi mun festarikokemuksen täysin kun oli pakko kuunnella tuon keikkaa kun siskontytöt 12v vaati. Vain elämäässä studiomiksauksilla oli helppo vääntää laulu nuottiin playbackina, kuten kaikilla muillakin.

Höpöhöpö,itse olin keikalla ja oli kyllä parhainta esiintymistä mitä olen livenä nähnyt.

Isolla festarilla äänentoistoa on taas mahdoton saada kovin hyväksi.

Surkein keikka missä minä olen ollut oli Robin ainakin jos laulamisesta puhutaan.

Vierailija

No en edes tuntenut tytsyä kun oli laivalla esiintymässä. Enkä tuntis vieläkään jos vastaan kävelisi. Ei ehkä niin suuri tähti kuin itse olettaa. Jälkeenpäin kuulin kyllä, että oli pyöritellyt silmiään huokaillen, kun 6-7 vuotiaat kävivät nimmareita pyytämässä. Että huoh, kun tää staran elämä on raskasta... :D

T. Laivatyöntekijä

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,itse olin keikalla ja oli kyllä parhainta esiintymistä mitä olen livenä nähnyt.

Isolla festarilla äänentoistoa on taas mahdoton saada kovin hyväksi.

Surkein keikka missä minä olen ollut oli Robin ainakin jos laulamisesta puhutaan.

No on sulla standardit matalalla jos tuo oli parasta mitä olet nähnyt, huh. Kyseinen keikka tuli tv:stä ja yritin katsoa sitä mutta en kyennyt, oli niin pahasti pieleen laulua ja honotus vielä ylikorostui. Eikä siinä ollut vikaa äänentoistossa. No tykkää vaan jos tuon tasoista pidän "parhaana mitä olet nähnyt", moni muu saattaa olla eri mieltä.

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Linkkiä juttuun?

Ei näitä naistenlehtien juttuja julkaista netissä, siitä vaan Anna-lehteä ostamaan jos noin paljon kiinnostaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat