Onko outoa, jos heteromies viihtyy paremmin naisten seurassa kuin miesten?

Vierailija

Naiset ovat mielestäni paljon mieluisampaa seuraa kuin miehet. Olisiko turn-off?

M25

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Onhan näitä nähty, ei mitenkään erikoista ainakaan. Poikaystävänä/puolisona vaan ei mitenkään kiva, kun oho, ups, joskus sitten ystävien kanssa erehtyy samaan sänkyyn.

Vierailija

Miksi se sua kiinnostaa? Jos se on jollekin naiselle kauhea ongelma, niin hänhän on Suomessa vapaa etsimään toisen miehen itselleen. Jos sä viihdyt naisten seurassa, niin sitten sun kannattaa olla naisten seurassa. Itsekin olin yhdessä elämänvaiheessa, kun pelkäsin kiusatuksi joutumista, mikä ei ole niin iso riski naisten keskellä.

-mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty, ei mitenkään erikoista ainakaan. Poikaystävänä/puolisona vaan ei mitenkään kiva, kun oho, ups, joskus sitten ystävien kanssa erehtyy samaan sänkyyn.

Onneksi mun tyttöystävä ei ole noin kapeakatseinen, että luulisi miehen haluavan seksiä kaikilta naisilta, ystäviltäänkin.

AP

Vierailija

Tulee vähän naisellinen mies mieleen, ehkä jopa vässykkä, näin kärjistetysti.

Ja aina vähän mietityttää naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän naisellinen mies mieleen, ehkä jopa vässykkä, näin kärjistetysti.

Ja aina vähän mietityttää naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet.

Kyllähän ne miehekkäimmät urokset ovat miesten kesken mieluiten. Siinä on naiset vaan tiellä!

Hyvä kuitenkin, että sinulla on mietittävää. Ei aivokapasiteetti ole tyhjäkäynnillä.

Vierailija

Ei se ole outoa. Meitä on moneen junaan. Mulla on monia sellaisia kavereita, jotka ovat enemm'n kotpnaan toisen sukupuolen porukoissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun tyttöystävä ei ole noin kapeakatseinen, että luulisi miehen haluavan seksiä kaikilta naisilta, ystäviltäänkin.

AP

Onneksi mun miesystävä osaa lukea ja ymmärtää lukemansa.

Vierailija

Aidot heteromiehet viihtyy paremmin miesten seurassa. Miehellä on vain yksi syy olla naisen kanssa. Sitäpaitsi naisten jutut on, ööh, siis naisellisia (suom. sekavia). Oikea logiikka on miesten mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aidot heteromiehet viihtyy paremmin miesten seurassa. Miehellä on vain yksi syy olla naisen kanssa. Sitäpaitsi naisten jutut on, ööh, siis naisellisia (suom. sekavia). Oikea logiikka on miesten mieleen.

Oletko sä jomkun Aitojen heteromiesten liiton puheenjohtaja, joka haluaa päättää kaikkien heteromiesten puolesta, miten olla ja elää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toki viihtyy tosi-äiien seurassa, jos tykkää puhua auton rassauksesta ja jää kiekosta. Oot ollut väärien naisten seurassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko sä jomkun Aitojen heteromiesten liiton puheenjohtaja, joka haluaa päättää kaikkien heteromiesten puolesta, miten olla ja elää?

Aidot heteromiehet tietävät, miten olla ja elää. Minun halullani sen asian suhteen ei ole merkitystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näitä riittää somessa, ovat ottaneet oikeudeksi edustaa meitä kaikkia, löytyy myös naisista. Eniten vituttaa kun joku täysin latvasta laho vatipää kirjoittelee meidän muidenkin puolesta, tämä ei ole edes sieltä pahimmasta päästä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat