Olenko mä tosissaan ainoa, kuka pelkää ihan helvetisti?!!
Sitä, että suomeen hyökätään.
Varsinkin nyt kun Venäjä lähti rumbaan mukaan :)
Tuntuu, että oon ainoa kuka edes välittää koko asiasta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä nyt joku muu hätä jota projisoit tähän. Sinun pääsi ulkopuolinen tilanne ei anna aihetta tuollaiseen katastrofiajatteluun.
Mä en oikeesti tajua miksi te kaikki otatte tän niin rauhallisesti.
Ei oo mikään hätä mutta ketään muuta ei ilmeisesti näytä kiinnostavan, jos suomeen hyökätään :)
Olen näköjään ainoa ihminen ketä pelkää sotia ja kuolemaa.
-ap
Ei helvetti, tää tais selittää kaiken, oot näitä helvetin murrevammasia. Et taida osata laskea 3:sta pidemmälle ja ajatella muutenkaan?
Olin ihan varma, että joku tästä tulee vittu valittamaan sen takia alotus viestit on kuka-sanalla. MURTEENI EI OLE ASIAN POINTTI VITUN IDIOOTTI.
-ap
Kyllä se nyt vaan on pointti, uskottavuutesi ropisee, kun et osaa kirjoittaa. Annat itsestäsi kokoajan typerämmän ja typerämmän kuvan. Ei sillä, että aloituksesi olisi ollut mikään älykkyyden huipentuma alunalkaenkaan, mutta "ketä"-sanan väärinkäyttö oli viimeinen naula arkussa. Sinua ei voi pelkoinesi ottaa enää kukaan vakavasti tämän jälkeen.
Hae nyt apua, mokoman paniikinlietsoja. Mee raukka siitä ulisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Hae nyt apua, mokoman paniikinlietsoja. Mee raukka siitä ulisemasta.
meni jo :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pelossa ei ole mitään järkeä. Miks kukaan hyökkäis Suomeen? Enemmän pelottais jos oltais brittejä, ranskalaisia tai saksalaisia - niistä maista on varmaan lähi-idässä asuvat jopa kuulleet joskus. Enemmän mua pelotti sillon Ukrainan kriisin aikaan.
No taidanpa sammuttaa kaikki mistä voin kuulla yhdenkään uutisen ja toivoa, että venäjä hoitaa homman.Otan vielä sairaslomaa huomenna, joten tiedätte miksi en tullut töihin kolleegani.Voitte kertoa pomolle, että K:ta pelottti niin vitusti varsinkin, koska kukaan muu ei välittänyt paskaakaan.
-ap
Jos nyt olet tosissasi, niin tarvitset ulkopuolista jutteluapua. Ei ole normaalia pelätä sotaa niin paljon, että töihin ei uskalla mennä silloin kun oleellista sodan uhkaa ei ole.
Pikemminkin luulisi noiden Syyrian pommitusten hillitsevän sodan pelkoasi. Nehän merkitsevät sitä, että Putinilla on nyt niin paljon muuta mietittävää, ettei hän jouda edes päivänokosilla uneksimaan Suomen valloituksesta. Ja Syyrialla puolestaan tuskin on mitään intressejä tänne hyökätä, me kun emme ole sinne pommeja heitelleet.
Oletko niitä samoja ihmisiä jotka jo suunnitteli miten selviävät kun yhteiskunta romahtaa koska kaikki sairastuu ebolaan?
Rauhottukaa ihmiset ihan aikuisten oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos Isis lymyilisi täällä enemmissä määrin, niin ymmärtäisin sinua. Mutta ne on siellä Syyriassa päin, jos olet huomannut.
ELIMINOIKAA ISIS. VOISINKO PAREMMIN SANOA?
Ei Venäjällä ole mitään syytä hyökätä Suomeen. Itsenäinen Suomi on Venäjänkin etu. Molotovhan myönsi jo 70-luvulla neuvostoaikaan, että Suomen valtaaminen olisi ollut virhe. Käytännössä ei mitään hyötyä, mutta paljon riskitekijöitä. Ja neukut olivat nyt huomattavasti voimakkaampi ja vaikutusvaltaisempi kyhäelmä kuin Venäjä.
Venäjällä on jo valmiiksi enemmän kuin tarpeeksi sisäisiä ongelmia ja monta epästabiilia rajaa - miksi se hankkisi niitä lisää?