Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko baletti sopiva harrastus pojalle? EI OLE

Huhhuh
17.11.2015 |

Siis mä en ainakaan IKINÄ laita poikaani harrastamaan balettia. Sinkkonen puhuu taas höpöjä.

http://yle.fi/uutiset/lastenpsykiatri_sinkkonen_jyrahtaa_antakaa_poikie…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi poikani harrastaa balettia, eikä tuo ole ikinä edes sellaista ehdotellut vaan koripallo on nyt hänen lajinsa. Tyttöjäkään en ole baletin pariin usuttanut. En jaksaisi itsekään katsella jotakin sipsutusta minuuttia kauempaa, enkä löydä siitä mitään hienoa.

No minä taasen olen antanut lasten harrastaa juuri niitä lajeja, joita itse haluavat. On tärkeää, että  he itse nauttivat harrastuksestaan.

Noh, molemmat harrastavat jousiammuntaa. Poika harrastaa myös VPK-toimintaa ja tyttö kendoa.

Vierailija
22/31 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi poikani harrastaa balettia, eikä tuo ole ikinä edes sellaista ehdotellut vaan koripallo on nyt hänen lajinsa. Tyttöjäkään en ole baletin pariin usuttanut. En jaksaisi itsekään katsella jotakin sipsutusta minuuttia kauempaa, enkä löydä siitä mitään hienoa.

On se kylla paljon "hienompaa" kun osaa heittaa pallon metallirinkulaan, siina oikein sielu lepaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis päätät lapsesi/lastesi puolesta, mikä on hänelle/heille sopiva kiinnostuksen kohde ja harrastus. Tuolla asenteella et kyllä vuoden äiti -titteliä saisi.

Vierailija
24/31 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se tarkoittaisi, että koulussa kiusattaisiin. Ainakin meillä päin. t. AP

Sinkkosta itseään kiusattiin aikoinaan koulussa huilunsoittoharrastuksen takia. Kontiolahdella päin. Joten kaipa tuo tietää, mistä puhuu.

Vierailija
25/31 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stingiä lainaten: "Be yourself no matter what they say."

Vierailija
26/31 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Pelkään iskuja nivusiin

Vierailija
27/31 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He´ll become fit and healthy and surrounded by women. Mitä vikaa siinä on?

Vierailija
28/31 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poikasi pitää toisista pojista, niin anna hänen aloittaa baletti.

Vierailija
29/31 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä taasen olen antanut lasten harrastaa juuri niitä lajeja, joita itse haluavat. On tärkeää, että  he itse nauttivat harrastuksestaan.

Noh, molemmat harrastavat jousiammuntaa. Poika harrastaa myös VPK-toimintaa ja tyttö kendoa.

Kendoa = jääkiekkoa?????

Vierailija
30/31 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran oopperalla balettia tanssivan miehen kanssa. Lihaksikas ja muutenkin hyvän näköinen mies, ja taatusti hetero. Hän osasi hoitaa remppahommat ja muut miehekkäät tekemiset, eli ei tanssiminen siihenkään vaikuttanut. Ap ennakkoluuloineen on tainnut jäädä jonnekin viime vuosituhannelle tai vaihtoehtoisesti asuu jossain perähikiän junttilassa, jossa ainoa sallittu harrastus miehelle on auton rassaaminen.

Vierailija
31/31 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletti on hienoa ja hyvää miehillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän