Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tarkasti pidät verhoja kiinni näin pimeällä?

Vierailija

Ainakin naapureilla näyttää olevan verhot vedetty visusti ikkunoiden eteen. Meillä on vain makuuhuoneissa kunnon verhot ja sälekaihtimia en halunnut, joten sisälle näkyy jos joku haluaa katsoa.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Asumme keskustassa (2.kerros) ja todellakin on kadun puoleiset sälekaihtimet kiinni.

Muuten olisimme kuin näyteikkunassa kun ulkona on pimeää ja sisällä valot.

Vierailija

Meillä ei ole kuin makkarerissa valon takia ja koiran takia nyt olkkarissa. Asustaan lähes keskellä mettää.

Vierailija

En muista laittaa. Suihkun jälkeen koitan muistaa kietoa sen pyyhkeen ympärilleni ja illalla lasten mentyä nukkumaan, jos miehen kanssa tehdään jotain muuta kun katsotaan telkkaria niin yleensä jossain välissä tulee mieleen sulkea ne verhot. Mutta koiranulkoiluttajat siis varmasti tietävät mitä telkkarisarjoja meillä seurataan...

Vierailija

Ainoastaan makkarin kaihdin kiinni, muut verhot aina auki. Asutaan keskellä 50ha peltoaukeaa kujan päässä. Ketään ei asu lähimaillakaan joten jonkun täytyy tulla vartavasten töllistelemään meidän pihaan jos sisään haluaa katsella.

Vierailija

Meilläkin verhot vain makkareissa. Muut ikkunat ovat verhottomat. Asumme 1-kerroksisessa ok-talossa, joten sisälle kyllä näkee pimeällä, tosin tie on muutaman kymmenen metrin päässä.

Minusta olisi kamalan ahdistavaa, jos pitäisi pitää verhot kiinni, tai sälekaihtimet. Sälekaihtimet kyllä löytyvät, mutta niitä käytetään lähinnäja satunnaisesti aurinkoisina talvipäivinä, jolloin aurinko paistaa matalalta.

En usko kenenkään ohikulkijan jäävän tuijottelemaan meille ja jos ohikulkiessaan vilkaisee, näkee hyvin tavallista elämää. Tosin ulkovalot saattava estää sitä näkemistä. Ei häiritse minua.

Vierailija

Pääosin kaihtimen on kiinni iltaisin, varsinkin, jos mies on kotona. Jos olen yksin tai lasten kanssa, mulla saattaa ollaa vain kynttilät palamassa ja kaihtimet auki, jolloin näkee vähän uloskin.  Mies sulkee aina kaihtimet, kun alkaa yhtään hämärtää. Mua ei niinkään haittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Auki ja valotähti ikkunassa. Siinäpähän kattelevat kun tuun suihkusta nakuna.

Lisään, että asun kerrostalossa 3.kerroksessa Helsingissä.

N22

Vierailija

Minä pidän verhot aina auki, mies taas vetää ne visusti kiinni kun tulee pimeä. En ymmärrä miksi. Jos jotakuta kiinnostaa katsoa kun syötän vauvalle puuroa tai katsotaan miehen kanssa telkkaria, niin siitä vaan.

Vierailija

Hämärtyessä laitan kiinni visusti kaihtimet ja joskus vedän verhotkin vielä eteen.

Asutaan rivarissa aika keskeisellä paikalla. Naapuruston muksut ovat kovia tölläämään sisään ja naapuritalon Maija. Se on toisinaan kiusallista, kun talkoissa alkaa papattamaan, että mitä missäkin perheessä hämärän jälkeen puuhastellaan ja kuka on tehnyt milloinkin ruokaa ja mitä ruokaa... Ja kuka kulkee alasti saunan jälkeen. Kerran B-talon nuoripari nussikin verhot auki.

Hänen häpeensä, mutta ei niitä jaksa kukaan kuunnella.

Joten jos olen himassa, niin verhot menee kiinni, kun valoja tarvitaan. Teinit ei niin välitä. Naureskelivat vaan, että onpa Maijalla sitten jotain katteltavaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat