Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on ihan perseestä

Vierailija

Mä latasin itselleni Tinderin viime perjantaina, että saisin helpon panon viikonlopulle (huoritelkaa vaan jos siltä tuntuu).

Paskanmarjat. Rupesin juttelemaan kahdelle semi lupaavalle henkilölle, miehelle ja naiselle.

Ensin se nainen kehuu mua ja vinkkaa, että asuu ihan parin kilsan päässä. Sitten seuraavassa viestissä sanoo, että ei etsi pelkkää seksiseuraa vaan haluaa seurustella. Nyt hän pommittaa mua, mitä, viidettä päivää jatkuvasti ihan turhanpäiväisillä viesteillä ja mököttää, koska en jaksa viedä häntä treffeille ensi viikonloppuna vaan lähden lahden taakse ryyppyreissulle. En uskalla harrastaa seksiä hänen kanssaan, koska sitten siitä varmaan tulis entistä pahempi riesa.

Toi mies taas. Jälleen kerran lupaava alku, sitten hän rupeaa kyselemään, että "haluatko sä just MUA?" "Mikä mä olen sulle?", rauhotu me ollaan tunnettu päivä??

Mä ihan vilpittömästi luulin, että Tinderistä löytyisi helposti joku hyvä pano, mutta siitähän on tullut ihan deittipalsta. Ärsyttävää kun nuo nyt pommittavat viesteillä koko ajan, vaikka sanoin molemmille, että itse en etsi mitään vakavaa enkä erityisesti halua loukata ketään. Saatana tulee kesken työpäivänkin jotain "mitä teet :) mä oon kaupassa :)"-viestejä??

Ei mulla muuta. Haluan vain varoittaa kaikkia muita kevytkenkäisiä lorttoja, että Tinderkään ei oo niin helppo paikka kuin annetaan ymmärtää. Ahdistaa kaikenmaailman takiaiset.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä mulle vaan ikävä kyllä on tullut niitä pelkkää panoa etsivien miesten viestejä. Kysytään kiinnostaako seura / haluatko seksiä / suusi näyttää niin sopivalta suihinottamiseen.

Ei tunnu kauhean kivalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle vaan ikävä kyllä on tullut niitä pelkkää panoa etsivien miesten viestejä. Kysytään kiinnostaako seura / haluatko seksiä / suusi näyttää niin sopivalta suihinottamiseen.

Ei tunnu kauhean kivalta.

Voidaanko vaihtaa osia? 

Mä rakastan sitä kun joku kirjoittelee tuhmia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat