Pelottaako muita, että tulee sota?

Vierailija

Miten te koette, miltä teistä tuntuu, kun ajattelette tulevaisuutta?

Itseä ahdistaa ja pelottaa.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi toivot? Voitko perustella?

Lyhyesti siksi että olen kurkkuani myöten täynnä tätä nykyistä hedonistista, rahanahnetta ja katalaa maailmaa.

Vierailija

Eikö sodantoivoja ajattele miten omille lapsille käy? Joutuuko joskus jättämään kotinsa? Lähtemään evakkoon? Mitä luonnolle käy?

Miten ajattelit itse henk.koht. selvitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö sodantoivoja ajattele miten omille lapsille käy? Joutuuko joskus jättämään kotinsa? Lähtemään evakkoon? Mitä luonnolle käy?

Miten ajattelit itse henk.koht. selvitä?

Baby, I will survive.

Vierailija

Pelkään, mutta se lohduttaa, että euroopassa ei ole paikkaa mikä olisi paremmin turvassa erityisemmin kuin suomi. Norjaan on ainakin uhattu hyökätä, suomi ei kuulu näihin ISISin pahimpiin vihamiehiin. Jos olisi rahaa tai sopiva ammatti, muuttaisin Australiaan tai Canadaan.

Vierailija

Ei pelota sillä nyt sotaa käydään ISISiä vastaan eikä niin että vaikka Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Toisaalta uskon siihen että maailmanloppu lähenee kaikkien ennustustenkin mukaan joten tavallaan helpottavaa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän sodantoivoja kuvittelee maailman muuttuvan paremmaksi sodan myötä?

Sisällissodassa tapettaisiin suvakit, eli Suomi muuttuisi paremmaksi maaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei pelota sillä nyt sotaa käydään ISISiä vastaan eikä niin että vaikka Venäjä hyökkäisi Suomeen.

Toisaalta uskon siihen että maailmanloppu lähenee kaikkien ennustustenkin mukaan joten tavallaan helpottavaa on.

Uskotko Raamatun maailmanloppuun vai johonkin muuhun teoriaan? Meinaan Raamatun maailmanloppua kyllä edeltää sodat tai vastaavat äärimmäisen vaikeat ajat.

Vierailija

Miten sinä uskova olet ihan konkreettisesti ajatellut tulla pelastetuksi? Siis mitä SINULLE tapahtuu käytännössä, kun ateistit ym. kuolevat?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat