Ajatus katkeaa, unohtelen ja päätä kiristää! Miksi?

Vierailija

Vaikka yritän ja haluan kuunnella niin en pysty jotenkin keskittymään.
Alkuun menee hyvin mutta sitten vaan katoan täysin omaan maailmaani ja en ymmärtänyt/kuullut tai sisäistänyt koko asiaa vaikka olisin nyökytellyt ja katsonut ihmistä silmiin keskustelun ajan. Unohdan myös kaiken kuulemani kohta tai viikon päästä eikä mikään pysy päässä. No joo tärkeet ja mehukkaimmat juorut nyt jäävät päähän ja kaikki sellainen mieleenpainuva mutta muuten unohdan kaiken. Ihmettelen läheisten hyvää muistia ja muistavat mitä mitäkin viikonpäivä/ tai -loppu tapahtui.

Tää pää on ihan ulkona tästä maailmasta. Tuntuu kun päätä kiristäisi koko ajan, iltaa kohti enemmän.
Pyörryttää vähän ja saan päivittäin yökkäyskohtauksia.

Eniten vituttaa etten tajua yhtään mitään ja ajatus katkeaa aina vaikka mä yritän. Tyyliin jään vaan tuijottaan tyhjyyttä ajattelematta mitään kummempaa ja toinen vaan höpöttää ja "herään".

Mikä minulla on? Liika stressikö vain.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kilpirauhanen tutkittu? Itselläni noita oireita vajaatoiminnassa.

Muuten oli normaalit mutta TSH oli 5.9.
Sain koelääkityksen mutta ei auttanut mihinkään ja lopetin.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

????????? MIKSI IHMEESSÄ.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käykö noin aina sillonki ku oot rento, et yrittämällä yritä keskittyä ja on hyvä mieli?

Hmm piti oikein miettiä. Kyllä oikeastaan, kun on hyvä mieli ja juttelen sekö naureskelen läheisten kanssa niin sanat sekoilee, unohtelen sanoja ja puheen tuottaminen on välillä todella vaikeaa. Siinä vaiheessa se naurattaa mutta jos nyt oikeesti keskityn esim. Viralliset puhelut ja tapaamiset niin aika hyvin puhe kulkee mitä ny jotain sulkuja tulee välillä ja mietin sekunnin tai vaihdan sanaa äkkiä mitä olin sanomassa jos ei tule mieleen :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä? Jaa miksi lopetin? En kokenut niistä olevan hyötyä....
Ei olotila muuttunu mihinkään suuntaan niin ajattelin ettei voi kilpparista johtua aivosumu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei olotila muuttunu mihinkään suuntaan niin ajattelin ettei voi kilpparista johtua aivosumu...

Kauanko sä niitä söit? Siis sulla on hyvin todennäköisesti vajaatoiminta ja lopetit lääkityksen? Mä en tajua nyt. Paljon oli t4v?

Vierailija

Jotkut allergiset, homeelle altistuneet, kemikaaleille herkistyneet ym ym sanoo kokevansa tuota "aivosumua". Ja sitten kanariansaarilla hoitomatkalla ajatus kulkee kirkkaasti. Kokeile toimiiko suolahuone?

Vierailija

Ainiin yksi juttu oli vielä. Silmissä sumenee vähän väliä. Iltaisin varsinkin juurikin. Kävin optikolla kyllä joku puolisen vuotta sitten ja kaikki on, näkö vähän huonompi mut vahvuuksia vaan lisäämään piilolinsseihin.
Inhottavaa tää saatanan kiristys ja tyhmyys sun muut oireet. Oikein vituttaa suoraan sanoen nykyään.

Ap

Vierailija

Ap, mulla on tollasta, kun olen nukkunut huonosti ja on stressiä päällä. Annas olla kun mies alkaa illalla kertoa jotain päivästään tai jostain päivänpolttavasta uutisesta, en jaksa yhtään kuunnella ja sitten se loukkaantuu, kun sanon, etten jaksa.

Ei oo tullut koskaan mieleen, et kilpparissa vois olla vikaa. Lomalla ja viikonloppuisin olen yleensä skarpimpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Kauanko sä niitä söit? Siis sulla on hyvin todennäköisesti vajaatoiminta ja lopetit lääkityksen? Mä en tajua nyt. Paljon oli t4v?

Lääkepurkin loppuun, olikohan joku sata pilleriä. Tuo toinen arvo oli 14.9. Eli ihan normaali.
Olisi varmaan pitänyt kai jatkaa mutta lääkärikin sanoi, että jos oireet ei helpotu/pahenee niin turhaan niitä lääkkeitäkään sitten syö...
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Lääkepurkin loppuun, olikohan joku sata pilleriä. Tuo toinen arvo oli 14.9. Eli ihan normaali.
Olisi varmaan pitänyt kai jatkaa mutta lääkärikin sanoi, että jos oireet ei helpotu/pahenee niin turhaan niitä lääkkeitäkään sitten syö...
Ap

Joskus voi mennä puolikin vuotta, että olo lähtee korjaantumaan vajaatoiminnassa. Tai annostus on ollut liian pieni tms. Käy nyt katsomassa noi arvot uudelleen, vajaatoiminta aiheuttaa pitkällä aikavälillä mahdollisesti pahojakin ongelmia. Sulla kuitenkin arvot näyttää vajaatoimintaa ja oireetkin on perinteikkään vajaatoimintaiset, että kyllä toi pitää ottaa uudelleen selvittelyyn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat