Paljon olisit valmis maksamaan, että saisit tällaisen pepun?:)

Sivut

Kommentit (39)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

En mitään vaan treenaan itse oman peppuni kuntoon ;p odotin jotain kunnon ghettopyllyä, joka on kaukana luonnottomasta, mutta tuollaisen saa lähes jokainen treenin + oikean ruokavalion avulla :D

Siirrynkin tästä kyykkämään..

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Olen monesti instagramissa Jenin kuvia selaillut, ja joka kerta ärsyynnyn kun siellä ei ole yhtään luonnollisessa asennossa otettua kuvaa. Varmasti hänellä on hyvä pylly mutta en vaan kestä tuota vääntelyä!

Vierailija

Miksi pitäisi olla tuollainen pylly...? Kommenteissa joku (mies) ihmettelee miksei Suomessa naiset treenaa peppua samalla tavalla. Niin mitä varten, miehiäkö? Tämä ei ole edes mikään feministinen kannanotto vaan vilpitön kysymys. Parantaako hyvä peppu elämänlaatua?

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Ei se varsinaisesti paranna, mutta mulle tulee itsevarmempi olo, jos kuljen bikineissä rannalla treenatussa vartalossa ja tykkään myös, miten vaatteet istuu päällä. Kuulostaa tosi itsekkäältä juu, mutta on mukava katsella peilistä sellaista vartaloa, jonka eteen on tehnyt työtä ja sen myös näkee.

Tämä on minun näkökulmani. Sitä en kyllä ymmärrä, että pitää kuvailla someen tuollaisia herutus- ja tyrkkykuvia.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Ehkä 20 euroa.

Muakin ärsyttää kun nuo pepunesittelijät on kuvissa ja videoissakin aina selkä notkolla peppu tanassa. Eihän siitä saa yhtään kuvaa, että miltä peppu näyttää normaalissa seisoma-asennossa. Ihan perusperseenkin saa näyttämään isolta tai kiinteältä sopivassa asennossa, mutta selkä suorassa onkin sitten ihan eri peppu kyseessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Järkky, miksi kukaan tuollaisen luonnottoman ulokkeen haluaisi

Tuohan on tavallinen ja melko pieni takamus. Onko oikeasti nykyään niin paljon lättäperseitä, että tuollainen peppu on jo luonnoton...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat