Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon olisit valmis maksamaan, että saisit tällaisen pepun?:)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Vierailija
2/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään, kamala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamaan? No en maksaisi mitään, mutta treeniohjelman, jolla tuollaisen pyllyn saisi, voisin ostaa.

Vierailija
4/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa voisin.

Vierailija
5/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky, miksi kukaan tuollaisen luonnottoman ulokkeen haluaisi

Vierailija
6/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät muodot, mutta pieni kuin pojan perse.

Ei jatkoon.

Vierailija
7/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vasta 21 joten annetaan ajan kulua, 15 v ja peppu on kaunis muisto vain

Vierailija
8/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais tollaista, vaan pienen ja pyöreän. Tuo on löysän näköinen mun mielestäni. N20

Vierailija
9/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vaan treenaan itse oman peppuni kuntoon ;p odotin jotain kunnon ghettopyllyä, joka on kaukana luonnottomasta, mutta tuollaisen saa lähes jokainen treenin + oikean ruokavalion avulla :D

Siirrynkin tästä kyykkämään..

Vierailija
10/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti instagramissa Jenin kuvia selaillut, ja joka kerta ärsyynnyn kun siellä ei ole yhtään luonnollisessa asennossa otettua kuvaa. Varmasti hänellä on hyvä pylly mutta en vaan kestä tuota vääntelyä!

Vierailija
11/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla tuollainen pylly...? Kommenteissa joku (mies) ihmettelee miksei Suomessa naiset treenaa peppua samalla tavalla. Niin mitä varten, miehiäkö? Tämä ei ole edes mikään feministinen kannanotto vaan vilpitön kysymys. Parantaako hyvä peppu elämänlaatua?

Vierailija
12/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varsinaisesti paranna, mutta mulle tulee itsevarmempi olo, jos kuljen bikineissä rannalla treenatussa vartalossa ja tykkään myös, miten vaatteet istuu päällä. Kuulostaa tosi itsekkäältä juu, mutta on mukava katsella peilistä sellaista vartaloa, jonka eteen on tehnyt työtä ja sen myös näkee.

Tämä on minun näkökulmani. Sitä en kyllä ymmärrä, että pitää kuvailla someen tuollaisia herutus- ja tyrkkykuvia.

Vierailija
13/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20 euroa.

Muakin ärsyttää kun nuo pepunesittelijät on kuvissa ja videoissakin aina selkä notkolla peppu tanassa. Eihän siitä saa yhtään kuvaa, että miltä peppu näyttää normaalissa seisoma-asennossa. Ihan perusperseenkin saa näyttämään isolta tai kiinteältä sopivassa asennossa, mutta selkä suorassa onkin sitten ihan eri peppu kyseessä.

Vierailija
14/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkky, miksi kukaan tuollaisen luonnottoman ulokkeen haluaisi

Tuohan on tavallinen ja melko pieni takamus. Onko oikeasti nykyään niin paljon lättäperseitä, että tuollainen peppu on jo luonnoton...

Vierailija
15/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen iso perse. Hyi yök.

Vierailija
16/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla tuollainen pylly...? Kommenteissa joku (mies) ihmettelee miksei Suomessa naiset treenaa peppua samalla tavalla.

Mies on pihalla kuin lintulauta. Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, ja huomattavan suuri osa naisista tekee yksijakoista persetreeniä (taljapotku, yhden jalan mave, askelkyykky, persehilavitkuttimet...) viikosta toiseen. :> 

Vierailija
17/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi itselleni tuommoista. Minä tykkään toisenlaisista pepuista. Tuo nainen on liian treenattu minun makuun.

Iso peppu on kiva, mutta ei semmoinen kivikova. Pitää olla luonnostaan hyvänmuotoinen ja pyöreä. Ei läski, mutta kuitenkin vähän pehmeä.

Vierailija
18/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva beba tolla naisella :)

Vierailija
19/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoisi nyt yhdessäkin kuvassa normaalisti suorana, tyrkyttämättä ahteriaan taaksepäin, niin voisin arvioida. 

Vierailija
20/39 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Takapuoli pystyss. Kuvissa. Mainostaa PAKAROITA. Omaa pehvaansa.

.??

Kuka siitä haluais maksaa? Takapuolesta.

Treemånaamaan vaan, jos haluaa roimaan kehon. Toihan on vaan näytillä. Osaako se jotain muutakin tehdä kuin työnnellä jalkoja taakse? Jos tekee vaik käsilläseisontaa ja kärrynpyörää ja lihapullat ja sämpylät ja osaa pelata koepallo ja uida hyvin....Ait on hyvä, mut ei muuten. Ehkä hieman tuhma ehkä hieman tyhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme