Olen pitänyt Excel-taulukkoa työpaikkani naisten pukeutumisesta yli vuoden

Vierailija

Listaan siihen mitä kullakin työpaikan naisella on minäkin päivänä päällä, millainen meikki, miten hiukset laitettu ja mitä koruja. Ylläpidän listaa vain ajankuluksi tylsinä hetkinä, en ole siis mikään tiiraileva pervo enkä saa siitä mitään seksuaalista nautintoa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että unohdin listan auki läppärilleni ja eräs miespuolinen työkaverini sattui näkemään sen, kun annoin hänelle luvan tsekata sähköpostinsa koneeltani. Hän oli vähän ihmeissään ja kysyi miksi pidän sellaista listaa. Sanoin että tylsyyttäni, mutta hän ei uskonut selitystäni ja on nyt ilmoittanut pomolleni tästä listasta. Sana on levinnyt työpaikalla ja nyt kaikki tuntuvat kiertävän minut kaukaa. Minulla on huomenna tapaaminen pomon kanssa, ja pelkään menettäväni työpaikkani.
Olen ollut töissä firmassa 5 vuotta ja mietinkin, että onko tuo riittävä syy potkuihin? En ole kuitenkaan tehnyt mitään laitonta tai häirinnyt muita työntekijöitä. Mitä minun kannattaa kertoa pomolle että saan säilytettyä työpaikkani?
ps. pomoni on nainen

M31

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Luonnostelet lennokkaan suunnitelman siitä, miten suunnittelet kirjaa naisille tyyliin "täydellinen vaatekaappi" ja keräät sitä varten dataa tosielämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo kieltämättä pahalta vaikuttaa.

Ehkä ulkopuolisen silmään, mutta minulle tuo on tosiaan ollut vain harmitonta ajanvietettä tylsinä hetkinä.

AP

Vierailija

Tuskin tuo työsuhteen purulle on perustelu, mtta varoitus varmana napsahtaa. Ja kyllä minä pomona hieman ihmettelisin, että miten helkkarissa sulla on aikaa tuollaiseen.. eli mitä töitä on jäänyt tekemättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuo työsuhteen purulle on perustelu, mtta varoitus varmana napsahtaa. Ja kyllä minä pomona hieman ihmettelisin, että miten helkkarissa sulla on aikaa tuollaiseen.. eli mitä töitä on jäänyt tekemättä.

Joo-o, nimittäin siinä tapauksessa jos sanot että on tylsää niin olet kyllä yt:ssä ensimmäisenä ulkona. Ja miten sulla muuten on aikaa roikkua vauva.fi:ssä. 

Oot kyllä yt-kierroksella kohta ekana ulkona...

Vierailija

Eikä! Mulla oli joskus samantyyppinen tilasto työkavereistani. Olin todella onneton pukeutuja itse, en osannut yhdistellä värejä, materiaaleja tai vaatekappaleita. Näytin varmasti todella pystymetsästä revityltä jakkupukuihmisten keskellä.

Vuoden ajan naputin tyylikkäiksi pitämieni naisten vaatteet ylös ja merkitsin, miten he niitä käyttivät. Siis värit ja kaikki, minkälaisten kenkien kanssa jne.

Pikku hiljaa päivitin omaa vaatekaappiani samantyyppisillä vaatteilla ja hävitin entiset vaatteeni UFFille. Muistan ikuisesti sen yhden päivän, kun pari työkaveria tuli erikseen sanomaan, miten minusta on tullut vuoden aikana jotenkin yllättävän tyylikäs. Että olenko käynyt jollain tyylikonsultilla, vai mistä tällainen muutos.

Vierailija

Toivottavasti on syy potkuihin. Ainakin teillä näyttää olevan duunissa liikaa työntekijöitä, jos jollain työntekijällä on mahdollisuus käyttää työaikaa tuollaiseen paskaan.

Vierailija

Vakava asia. Olet toiminnallasi ehkä syyllistynyt laittoman henkilörekisterin luomiseen, mikä voi tietosuojavaltuutetun lisäksi kiinnostaa myös poliisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo kieltämättä pahalta vaikuttaa.

Ehkä ulkopuolisen silmään, mutta minulle tuo on tosiaan ollut vain harmitonta ajanvietettä tylsinä hetkinä.

AP

Mullakin on monenlaisia harmittomia ajanvietteitä, mutta jos alkaisin pitämään niistä työpaikallani luettelointia niin varmasti tulisi sanomista. Omassa päässä ja omassa kotona voit tehdä mitä huvittaa mutta tollanen kertoo muille ihmisille että et oo ihan täysjärkinen (vaikka olisitkin). Raaka maailma

Vierailija

voi että, tuo kuulostaa juuri joltain omituisuudelta mitä saattaisin itsekin tehdä ihan huvikseni. sano että sinulla on rikas sisäinen maailma ja että juttu vaan lähti joskus käyntiin ja huvikseen pidit kirjaa..vähän sellaista luovaa taukoa töiden välissä. että on hauska nähdä miten eri tavoin asioita voi vaikka yhdistellä..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat