1,5 vuotta yhdessä ja epävarmaa aina ollut

Vierailija

Eli minulla on lapsi ja mies on nyt alkanu epäröimään onko hänelle enää tilaa elämässäni kun minulla on lapsi ja koulu jotka vievät suurimman osan aikaani. Lapsi on jo koulussa, olemme silti melko nuoria (n.30) Alusta asti riidoissa mies on sanonut, että parempi erota. Sitten jopa puolen tunnin jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut ja haluaa jatkaa ilosena meidän suhteessa. Minuun taas nuo uhkailut on jättäneet jälkensä, mikä näkyy epäluottamuksena. Eli mies selvästi epäröi vaikka taas sanoi, että kyllä tää voi tästä vielä hyväksi muuttua ajan kanssa ja nyt siis 'muuttanut' takaisin omaan kotiinsa ja nähdään muutaman kerran viikossa. Aikaisemmin oli meillä lähes joka päivä. Muutos tähän tuli kun lapseni on nyt enemmän luonani (aikaisemmin viikko/viikko, nyt joka päivä paitsi joka toinen vkl). Lisäksi lähes joka vkl mies lähtee omille teilleen, vaikka oltaisiin sovittu yhteisiä menoja. Niin ja seksielämä meiltä on jäänyt vähälle jo ekan puolen vuoden jälkeen, vaikka itse haluaisin ja olen koittanut monesti tästä keskustella. Kannattaako näin epävarmaan suhteeseen jäädä? En ymmärrä mitä se mies musta edes haluaa.. ? Se täytyy vielä sanoa, että mulla on hermot välillä kireellä ja se ei yhtään paranna meidän suhdetta.

Kommentit (1)

Vierailija

Varmaan itsekin tiedät jo vastauksen kysymykseesi.
Suhteessa joka enemmän satuttaa kuin tuottaa ilon hetkiä, ei kannata jatkaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat