Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en tule raskaaksi?

Vierailija

kaksi lasta olen saanut hyvin helposti ensimmäinen yritys tuotti tulosta molemmilla kerroilla. Ymmärrän että suositus on yrittää vuoden, mutta pidän sitä kuitenkin outona että olemme yrittäneet 4kk ilman tulosta ottaen huomioon sen että aikaisemmin on tärpännyt heti. kiertoni on säännöllinen ja ovulaatiokin löytyy ovulaatiotestillä.
Söin ennen tätä yhdistelmäpillereitä 1,5v ja minipillereitä 3v.
Kellään mitään ajatusta mikä vois olla syynä ettei ole vielä onnistunut?
Joo tiedän olen malttamaton...

Kommentit (6)

Vierailija

No mikäköhän siinä olisi syynä? Voi vittu miten tyhmä olet, kannattaakohan sitä lasta edes hankkia. Meillä meni 1,5 vuotta ennen kuin raskaus alkoi eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän siinä olisi syynä? Voi vittu miten tyhmä olet, kannattaakohan sitä lasta edes hankkia. Meillä meni 1,5 vuotta ennen kuin raskaus alkoi eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.

Kyllä on taas joku aivoton ihmispe*se päässyt nettiin riehumaan.

Mutta ap: minä odoittaisin vielä ehkä pari kk ennenkuin ottaisin yhteyttä johonkin.
Toivottavasti teillä tärppää pian! 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan sun syytä hieman rauhoittua tuollainen rähjääminen antaa aika tyhmän vaikutelman.

Vierailija

Täällä toinen malttamaton! Olen yrittänyt tulla raskaaksi 6 kk, ei ole vielä tärpännyt. Ajoitus on kunnossa, kierto säännöllinen, olemme nuoria, normaalipainoisia yms yms ei vaan onnistu. Turhauttaa, kun ympärillä ihmiset tulee raskaaksi vahingossa ja minä en millään!

Vierailija

Sinulla on jo 2 pentua , mitä vielä itket ? Kermaa vaan perseeseen lisää !
On tainnut edellisten isä lähteä.
Jotkut vaikeroi muutaman hassun kuukauden jälkeen , jotkut yrittää vuosia ja vielä tuloksetta .

Tasan ei käy onnen lahjat !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jo 2 pentua , mitä vielä itket ? Kermaa vaan perseeseen lisää !
On tainnut edellisten isä lähteä.
Jotkut vaikeroi muutaman hassun kuukauden jälkeen , jotkut yrittää vuosia ja vielä tuloksetta .

Tasan ei käy onnen lahjat !

Mitä sinä valitat? En itke vaan kyselen ihan mielenkiinnosta. Kyllä ihmisten pitää pystyä kysymään ilman että joku katkera ihminen vetää heti herneen nenäänsä. Ihmettelen miten tällaisella palstalla voi olla niin paljon asiatonta porukkaa.

Ihan sama isä kaikilla lapsillani.

Kiitos asiallisesti vastanneille.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat