YLE:n seksikoulussa alkeellinen virhe! Ei saa koskea suoraan klittaan vielä esileikeissä!

Vierailija

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/16/vanhempien-seksikoulu-osa-4-hyva...

Katsokaa nyt tuota miehen kättä! Moneen kertaan on toitotettu sitä, että esileikeissä pitää kosketella juuri siitä vierestä mutta ei itse maalia!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No mä en ainakaan saa mitään siitä vierestä hipsuttelusta, en niin mitään, ärsyttää vaan. Eli suora kosketus heti alussa kiitos. 

Vierailija

No jopa on sääntöjä. Onneksi mun mies ei ole lukenut ap:n ohjeistuksia ja koskettelee klittaa just sopivasti. Esileikin aikana. Saako mun mies nyt sakkoja??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka urpo tarvitsee jotain seksikoulua? On kyllä heikosti asiat silloin.

Outo logiikka, päteekö se kaikkeen muuhunkin? Kuka urpo tarvitsee esimerkiksi tanssikoulua? Tai vaikkapa autokoulua? Sinne vaan, tanssilattialle ja liikenteeseen, tekemällä oppii kyllä. Niin tietty oppiikin, mutta voisi oppia nopeammin ja paremmaksi koulutuksella kun ilman.

Vierailija

Kaikki naisethan toimii silleen mekaanisesti, että täsmälleen samat jutut on just kaikkien mieleen. Sen takia on sellainen yksityiskohtainen käsikirjoitus esileikkiin, jota tulee aina noudattaa. Vaimitensenytolikaan...

Vierailija

älä ikinä ikinä koskaan käytä sanaa "klitta", se on vanhojen naisten sanonta eikä KUKAAN enää käytä sitä. 

Ja toisennakin, klitorikseen saa tottakai koskea esileikin aikana. Ei se mikään maali ole, riippuu miten sitä koskee. Ja jokainen nainen on erilainen tässäkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisethan toimii silleen mekaanisesti, että täsmälleen samat jutut on just kaikkien mieleen. Sen takia on sellainen yksityiskohtainen käsikirjoitus esileikkiin, jota tulee aina noudattaa. Vaimitensenytolikaan...

No sehän on aika huono koulutus jos vain yhtä tekniikkaa opetetaan. Vähän niin kuin sotakoulu opettaisi vain yhden aselajin käytön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sehän on aika huono koulutus jos vain yhtä tekniikkaa opetetaan. Vähän niin kuin sotakoulu opettaisi vain yhden aselajin käytön.

Ihmettelen miten helvetin tyhmiä osa ihmisistä on, kun sinäkään et tajunnut lainaamaasi kommenttia sarkasmiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten helvetin tyhmiä osa ihmisistä on, kun sinäkään et tajunnut lainaamaasi kommenttia sarkasmiksi.

Poe's law.

Tuo #2 on myös semmoinen jonka pitäisi olla sarkasmia, mutta ei kyllä ole monelle, vaan jonkinlainen suojelumekanismi, tapa keinotekoisesti pönkittää itsetuntoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
älä ikinä ikinä koskaan käytä sanaa "klitta", se on vanhojen naisten sanonta eikä KUKAAN enää käytä sitä. 

Ja toisennakin, klitorikseen saa tottakai koskea esileikin aikana. Ei se mikään maali ole, riippuu miten sitä koskee. Ja jokainen nainen on erilainen tässäkin. 

Sun sääntö ja oletat että kaikki haluaa sen toteuttaa?

t: vanha nainen

Vierailija

Samaa mieltä. Sattui edes katsoa koko videota. En tykkäisi yhtään, jos mies liikuttaisi sormeaan suoraan klitoriksella, varsinkaan alhaalta ylöspäin. Auts!

Itse kiihotun eniten sisempien häppäreiden koskettelusta.

Vierailija

Itsehän tykkään aika usein siitä että suoraan asiaan vaan eli munaa sisään ja kovaa.

En muuten olisi tiennyt tätä, ellei olisi vain kokeiltu. Luulin että tarviin kovastikin lämmittelyä, mutta enpä vissiin sitten. Voi sitä helmeäkin hieroa silti aina välillä, mutta ei ole mitään sääntöä siihen että milloin saa ja milloin ei. Fiiliksen mukaan.

Olen ilmeisesti kestokostea ja kiihotun miehestäni hyvin paljon jo ennen kuin on vaatteet saatu pois.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat