Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleva lentomatka pelottaa

Vierailija

Noiden iskujen vuoksi,ovatko muut lähdössä matkoille Ja miten suhtaudutte asiaan?

Kommentit (12)

Vierailija

Olen lähdössä lauantaina Lontooseen, ja en suhtaudu yhtään mitenkään. Kuolen matkalla lentokentälle huomattavasti todennäköisemmin, kun terroristien pommiin.

Vierailija

Parisen viikkoa ja loma auringossa tiedossa.

En pohdi sen enempiä noita iskuja. Tulee jos on tullakseen.  Johan tässä on nähty, että isku voi tulla minne ja milloin tahansa.

Vierailija

Ehkä eniten mietityttää kun lasten kanssa matkustaa,olisiko paras jäädä kotiin kuin uhmata tätä 'pelko ei saa voittaa' .

Vierailija

Ei lentäminen ole sen vaarallisempaa kuin ennenkään. Itse ajattelen, että turvallisuus kohenee aina lento-onnettomuuden jälkeen. Senhän huomaa lentokenttien turvatarkastuksissa. Todennäköisempää on kuolla autokolarissa täällä kotosuomen pimeillä teillä. Eli en pelkää matkustaa ja aijon edelleen matkustaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei lentäminen ole sen vaarallisempaa kuin ennenkään. Itse ajattelen, että turvallisuus kohenee aina lento-onnettomuuden jälkeen. Senhän huomaa lentokenttien turvatarkastuksissa. Todennäköisempää on kuolla autokolarissa täällä kotosuomen pimeillä teillä. Eli en pelkää matkustaa ja aijon edelleen matkustaa.

Lisään tähän vielä, että en kuitenkaan matkustaisi juuri nyt Turkkiin, Arbiemiraatteihin, Ranskaan tai Egyptiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
^ muksi ei Arabiemiraatteihin?

On sillä suunnalla, missä sattuu ja tapahtuu... Tosin mulla on vain tunneperusteet, ei ole mitään tietoa, että tuolla olisi vaarallista matkustaa. Joten jos olet menossa Dubaihin lomalle, jätä tämä omaan arvoonsa.

Vierailija

Mulla 3.12 lento kanarialle ja enemmän mua pelottaa veritulppa. Se on todennäköinen, terrorismi periaatteessa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lähdössä lauantaina Lontooseen, ja en suhtaudu yhtään mitenkään. Kuolen matkalla lentokentälle huomattavasti todennäköisemmin, kun terroristien pommiin.

Samoin. Itse Saksaan lähdössä.

Vierailija

Lennan jouluksi Suomeen ja sita ennen on todennakoisesti 1-2 paivan mittaista reissua paikkoihin, joihin joudun lentamaan. Nain lentopelkoisena nama terrorismi iskut ei oikein ylenna mielta, mutta edelleenkaan en suostu antamaan peloille periksi...!

Asun yhdessa Euroopan suurkaupungeista (ja kylla, taallakin on ollut iskuja) ja tanaan pitaisi paasta yliopistolle metrolla. Mita siis teen? Jaan kotiin pelon takia vai jatkan normaalia elamaani?

Terroristit ovat voittaneet, jos lopetamme elamasta normaalia elamaa ja jaamme kotiin pelkaamaan! Alkaa antako niin tapahtua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat