Hanki mielenterveysongelmainen mies, niin olette samalla aaltopituudella!

Vierailija

onko kivasti sanottu mieheltä riidan yhteydessä, kun ottaa huomioon että minulla on milenterveysongelmia ja käyn terapiassa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mies sanoi mitä oikeasti ajattelee. Ero ei ole kaukana, voit alkaa jo varautua ettei tule järkytyksenä. ''Normaalit'' ei kestä meitä ''epänormaaleja'' se vaan on totuus.

Vierailija

niin, harmillista mutta itsellä tullut vastaan tuo kanssa. vaikka ei olisi häiriö aktiivisena sillä hetkellä (terapiassa käyn myös ennaltaehkäisyn vuoksi). ex käytti sairauttani riidellessä minua vastaan.. aina esim. moitti ja valitti asioista, mitkä on sairauden oireita ja mahdotonta minun kitkeä kokonaan pois. sitä edellisen ns normaalin ihmisen kaa sama juttu.. ja sitä ennen.. esim. lääkkeiden kanssa kun tuli voimakasta yöhikoilua, kiva oli sitten aamulla kuulla asiasta vittuilua.. ei pystynyt ymmärtää sitäkään, asia mille ei yksinkertaisesti voi mitään :( Sain usein kuulla olevani epävakaa, epänormaali jne. Tälläistä on ns "normaalin kanssa seurustelu.

Jotenkin eksän jälkeen sitten päätin että mitäpä jos itsekin tästä lähtien etsin kumppania joka on vähintään yhtä herkkä kuin minä, vaikkei suoranaisesti mitään mielenterveyden häiriötä sairastakaan. Luontaisesti aina kaipaan niitä vakaita jyrkkiä kallioita jotka kantaa mut läpi tuulen ja tuiskun. mut niitten kans tuli sit aina lopulta se ongelma, että kun ne ei voi ymmärtää mun sielunelämää täysin ja jossain vaiheessa kun arki alkaa, alkaa se sairauteen pohjautuva kritisointi. Nyt mulla on sit herkkä, ehkä ajoittain epävakaa kumppani, mut sellainen olen minäkin.. eikä ole ongelmia ymmärtää toista. ja epävakaalla en tarkoita mitään sairaita kuvioita vaan herkkyyttä, tunteiden ailahtelevuutta jne. Monesti ajattelen hänen kanssaaan, että voi kun hän on ihan kuin minä <3

Vierailija

Mulla on ollut vaikea masennus ja en tätä kyllä allekirjoita. Mies on aina tukenut, eikä vittuillut. Vaikeaa on ollut kyllä ja se varmasti osaksi johtuu mun omasta olotilasta, mutta silti meidän kahden välisiin ongelmiin on monia muita syitä. Sanoisin itse juuri toisella tavalla. Jos sinulla on ongelmia, niin hanki normaali mies, joka jaksaa olla tukena.

Vierailija

Mt-ongelmaisilla naisilla tuntuu aina olevan miehiä jonoksi asti, johtuneeko jonkinlaisesta heikkoudesta tai avuttomuudesta, jonka vuoksi valta menee automaattisesti miehelle. Mt-ongelmaiset miehet taas syrjäytyvät ja alkoholisoituvat, jolloin eivät ainakaan kelpaa kenellekään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat