Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita naisia jotka pitää narkkareiden kasvoja, olemusta ja pukeutumista seksikkäänä?

Vierailija

Vai olenko ainoa?

Kommentit (13)

Vierailija

Joo, en. Ja minun klassikko tarinani henkilö hyppäsi 5.kerroksesta, on olt kuolleena jo kauan. Muistan hänet aina biisistä "Starway to heaven". Ei ole mitään hienoa.

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Aivan varmasti löytyy. Pahat pojat ja "jännämiehet" ovat joidenkin naisten suosiossa aivan siitä riippumatta, millaisia ongelmia siitä on jo aiheutunut ja edelleen aiheutuu kyseisille naisille.

Vierailija

Persläpi kirjoitti:
Käyn aivan kuumana narkkeihin, minulla on jo kaikki hepatiitit ja joitain tuntemattomia sukupuolitauteja, mutta hiv puuttuu. Olen tarjonnut kaikkia reikiäni eikä kumin käyttö kiinnosta, käytän itsekin milloin mitäkin kamaa
vittu sä oot tyhmä :D

Vierailija

Juu varsinkin pirin käyttäjät on tosi sexyjä. Äärimmäinen laihuus, pakkoliikkeet ja jatkuva höpötys kiehtoo. Samoiten pidempään jatkuneen käytön aiheuttamat nakkisormet on ihanat ;D

Vierailija

Tunnen narkomaaneja ja jotkut ovat kyllä läskejäkin, jotkut normipainoisia mutta muuten vähän kärsineen näköisiä. Sitten on niitä laihoja ja kalpeita. En nyt yleistäisi, että hyvän näköisiä.

Vierailija

Narkkarit pukeutuu johonki hiton merkkivaatteisiin ja lippiksiin, sieltä alta näkyy säälittävä kalpea ja laiha reppana! Sit ne luulee että näyttävät normaaleilta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat