Mies naista lyhyempi

Vierailija

Sisareni seurustelee miehen kanssa, joka on siskoani lyhyempi. Yksi sukulaisnainen naureskeli, että onpa koomisen näköistä ja ei siis mitenkään hyväntahtoisesti. Tuli vähän paha mieli heidän puolesta. Mitä te ajattelette pariskunnasta, jossa mies on lyhyemi, onko se teistä hölmön näköistä, sanokaapa rehellisesti mielipiteenne. Minusta sillä ei ole mitään väliä.

Kommentit (9)

Vierailija

Eipä muuta tule mieleen kuin että oletpa huonosta suvusta. 

Vain todella alkeelliset ihmiset kommentoivat moista asiaa ja vielä alkeellisemmat tekevät aloituksia tällaisesta aiheesta AV-palstalle. 

Vierailija

No hei, siksi kysyin että mitä te oikeasti  ajattelette, kun minusta siinä ei ole mitään outoa ja loukkasi pahasti tuon yhden kommetti. Ja onneksi ei ole verisukua, vaan miehen puolelta sukuun naitu nainen tuo kommentoija.

Vierailija

Musta se on todellakin koomisen ja hassun näköistä jos mies on naista lyhkäsempi. En vaan voi sille mitään mutta niin se vaan on.

Vierailija

No hieman yksinkertaisten,  vanhanaikaisten ja pinnallisten ihmisten kommenteista ei kannata välittää. Ei niillä ole mitään arvoa eikä niiden pohtimiseen kannata käyttää kallista aikaa, sen kun antaa mennä toisesta korvasta ulos.

Vierailija

Minä pidän lyhyitä miehiä seksikkäinä. Olen itse 170 ja mies voisi olla vaikka 165 cm. En pysty kiinnostumaan pitkästä miehestä, eivät vaan viehätä ollenkaan.

Vierailija

Onkohan serkkusi hän, joka on tällä palstalla kyllästymiseen asti kirjoitellut samasta nainen -miestä lyhyhempi aiheesta kyllästymiseen asti. - Jos oikeasti eläisimme tasa-arvoisessa maailmassa asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Mutta edelleen sillä on, hieman valitettavasti, sillä pituus nyt on kullakin, mitä on joten sen perusteella osoittelu ja/ tai toisen arvioiminen on vähän tylsää.

Jokainen kai saa valita itselleen sen mieluisimman kumppanin pituudesta riippumatta, vaikka toisinaan minusta tuntuu, että kumppania valitessa mietitään liiaksi sitä, mitä muut hänestä ajattelevat. - En sano, etteikö koskaan muita kannattaisi kuunnella, mutta jos ainoa valituksen aihe on pituus, niin aika vähissä on puutteet. - Luulisi merkittvämpiäkin olevan, kun meistä kuka tahansa voi pituuteen katsomatta siihen, että jalat amputoidaan syystä tai toisesta ja tai selkäranka voi halvaantua..        

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

En mä sitä koomisena pidä. Esim. Nicole Kidman ja Tom Cruise olivat minusta komea pari eikä yhtään hölmön näköinen. Oma exäni on 164cm ja minä 170cm. Ei koskaan menoa haitannut eikä erokaan johtunut hänen lyhyydestään.

Vierailija

Ei haittaa ainakaan minua yhtään. Ennemmin samanmittainen tai vähän lyhyempi kuin 20 cm pitempi, jota saa kurkotella niska vääränä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat