Mikä helvetin "hedelmäteetahra?"

Lasti

Onko teistä monellakin ollut viime aikoina ongelmia ikävien hedelmäteetahrojen kanssa? Vai onko Vanishin mainonta nyt mennyt vähän pieleen?

Entäpä voiko teidän täydellinen iltanne päättyä muuhun kun spermatahraan? Kysynpähän vaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä spermatahra on täydellisen illan merkki.

Hei onneks sen saa poistettua Vanishilla. Ei tarvii sit heittää sitä vaan menemään :) :) :) :))))))))

Vierailija

Ruusunmarjateetä taitaa löytyä. En ole kyllä onnistunut kaatamaan sitä päälleni, joten en osaa sanoa, miten helposti tuo lähtisi pesussa.

Vierailija

Mä olen miettinyt samaa. Ja myös ajatus vanishin fb-sivusta jossa kyseltäisiin päivästä toiseen että mikä nyt auttais kun on punaviini- tai hedelmäteetahra. "No tiedätsä, kokeile vanishia!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just heitin paidan roskiin hedelmäteetahran takia.

En usko. Piste.

Et usko?? Ettäs kehtaat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt samaa. Ja myös ajatus vanishin fb-sivusta jossa kyseltäisiin päivästä toiseen että mikä nyt auttais kun on punaviini- tai hedelmäteetahra. "No tiedätsä, kokeile vanishia!"

Joo, vastaukset taitaisi olla aika yksitoikkoisia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sit joku vielä latais sinne itsestäön videon poistamasa jotain tahraa. Huhhei.

Vierailija

Eikä se kaiken lisäksi toimi niihin tahroihin. Noin viitisen vuotta sitten samaa ainetta mainostettiin että "laita vanishia pesukoneeseen pyykinpesujauheen kanssa, niin tulee tahratonta". Itsellä oli silloin taapero, ja tuollainen ihmeaine olisi ollut enemmän kuin tarpeen. Pari purkkia piti ostaa ennen kuin uskoin että ei toimi. Tuolla tavalla jos liottelee, niin ehkä voi johonkin tepsiä, en ole enää kokeillut. Mutta kellä on aikaa tuollaiseen? Helpompi ostaa nestemäistä pyykinpesuainetta, hieman hieroa sitä tahralle ja koneeseen. Ajaa saman asian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olihan ennen se Omo Info, johon me soiteltiin 12-vuotiaina pilapuheluita. Omoa suositeltiin.

olisi hienoa tavata joku joka olisi joskus ollut omo-infossa töissä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat