Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetin "hedelmäteetahra?"

Lasti
16.11.2015 |

Onko teistä monellakin ollut viime aikoina ongelmia ikävien hedelmäteetahrojen kanssa? Vai onko Vanishin mainonta nyt mennyt vähän pieleen?

Entäpä voiko teidän täydellinen iltanne päättyä muuhun kun spermatahraan? Kysynpähän vaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä spermatahra on täydellisen illan merkki.

Vierailija
2/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heitin paidan roskiin hedelmäteetahran takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä spermatahra on täydellisen illan merkki.

Hei onneks sen saa poistettua Vanishilla. Ei tarvii sit heittää sitä vaan menemään :) :) :) :))))))))

Vierailija
4/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunmarjateetä taitaa löytyä. En ole kyllä onnistunut kaatamaan sitä päälleni, joten en osaa sanoa, miten helposti tuo lähtisi pesussa.

Vierailija
5/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Piste.

Vierailija
6/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt samaa. Ja myös ajatus vanishin fb-sivusta jossa kyseltäisiin päivästä toiseen että mikä nyt auttais kun on punaviini- tai hedelmäteetahra. "No tiedätsä, kokeile vanishia!"

Vierailija
7/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Piste.

Et usko?? Ettäs kehtaat!

Vierailija
8/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt samaa. Ja myös ajatus vanishin fb-sivusta jossa kyseltäisiin päivästä toiseen että mikä nyt auttais kun on punaviini- tai hedelmäteetahra. "No tiedätsä, kokeile vanishia!"

Joo, vastaukset taitaisi olla aika yksitoikkoisia :D

Vierailija
9/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sit joku vielä latais sinne itsestäön videon poistamasa jotain tahraa. Huhhei.

Vierailija
10/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se kaiken lisäksi toimi niihin tahroihin. Noin viitisen vuotta sitten samaa ainetta mainostettiin että "laita vanishia pesukoneeseen pyykinpesujauheen kanssa, niin tulee tahratonta". Itsellä oli silloin taapero, ja tuollainen ihmeaine olisi ollut enemmän kuin tarpeen. Pari purkkia piti ostaa ennen kuin uskoin että ei toimi. Tuolla tavalla jos liottelee, niin ehkä voi johonkin tepsiä, en ole enää kokeillut. Mutta kellä on aikaa tuollaiseen? Helpompi ostaa nestemäistä pyykinpesuainetta, hieman hieroa sitä tahralle ja koneeseen. Ajaa saman asian.

Vierailija
11/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ennen se Omo Info, johon me soiteltiin 12-vuotiaina pilapuheluita. Omoa suositeltiin.

Vierailija
12/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan ennen se Omo Info, johon me soiteltiin 12-vuotiaina pilapuheluita. Omoa suositeltiin.

olisi hienoa tavata joku joka olisi joskus ollut omo-infossa töissä

Vierailija
13/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omo-info kuinka voin auttaa"