Saanko avautua...

Vierailija

...siitä tunteesta, kun on löytänyt ihanan miehen ja tuntuu, että sen kanssa haluisi olla aina yhdessä. Haluis mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Mutta se mies ei susta muuta haluakaan kuin seksiä... Ja sitten jatkat sitä suhdetta, koska saat miehestä säännöllisen unikaverin, seksiä ja hellyyttä. Kaverin, jonka kaa puhuu kaikesta ja olla vaan. Samalla tiedät, että mies ei kuitenkaan koskaan halua sua. Tää tunne on aivan hirvee ja oon aivan hiton urpo kun kituuttelen tässä. 😢 Mutta en vaan voi päästää irti. Kaipaan jotain tsemppejä tai jotain.

Kommentit (9)

Vierailija

Ensinnä tuli mieleen, että anna ajan kulua, jospa se mies vielä haluaa kanssasi jotain syvempää ellei sitten ole jo varattu muuanne. Tsemppiä tältä koneelta joka tapauksessa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensinnä tuli mieleen, että anna ajan kulua, jospa se mies vielä haluaa kanssasi jotain syvempää ellei sitten ole jo varattu muuanne. Tsemppiä tältä koneelta joka tapauksessa!

Iso kiitos! 😻 Tiedän, että hän ei ole varattu eikä tapaile muita kun minua. Silloin vain kun kerroin tunteistani niin hän sanoi ettei halua mitään vakavaa. Kauan tää on jo jatkunut, mutta saa nyt nähdä. Kamalaa olla näin toivottoman ihastunut ilman vastakaikua. Kuitenkin kun mies aina käytöksellään osoittaa kiinnostusta jos en ihan väärin häntä tulkitse. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä jää vatvomaan, vaan mene eteenpäin. Lopeta tuo suhde

Tiedän että pitäisi lopettaa. Mutta kun se syy on siinä etten uskalla/halua. Enkä pysty siihen. Ap

Vierailija

"Saanko avautua..." Törkeää kysyä ja avautua ennen kuin kukaan ennättää vastaamaan. Vastaus kysymykseesi on et. Tällä palstalla ei saa avautua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sydämessäsi tiedät, että mies käyttää sinua hyväksi. Olet vain helppo fyysinen viihdyke. Itse päätät arvosi.

Riippuu sekä ap:n että miehen tasosta. Jos mies saa seksiä helposti muualtakin, miksi käyttää siihen naista, jolla tunteet? Onko mies ap sanonut sinulle, että suhteenne on pelkkää seksiä?

Vierailija

Minulla oli sama tilanne. 10 vuotta meni. Meinasi perhe ym haaveet jäädä toteutumatta tuon sitoutumiskammoisen kanssa. Odotin että kyllä se vielä minut loppuelämäkseen haluaa. Idiootti. Minä siis. Tapasin onnekseni erottuamme vielä ihanamman miehen. Lapsen saimme lopulta vanhana hoitojen avulla. Nuorempana ehkä kaikki olisi käynyt helpommin jos en olisi tuhlannut aikaani. Älä jää, oikeasti ja tee samaa virhettä. Kirpaisee aikansa, mutta parempi lähteä nyt kuin myöhemmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat