Jaksaako mies höylätä samaa naista vuosia

Vierailija

ilman että tuntee mitään?

Ja kyllä, arvata saattaa että minä olen se nainen. Tapaamme harvakseltaan seksin merkeissä, myös välillä nukumme öitä yhdessä ym. Itse korviani myöten rakastunut ja miehelle sen aikoinani myös tunnustanut. Tällä hetkellä tunteista en nyt halua puhua vaan jatkan näin, mutta mietin usein että voiko mies olla 100% tunteeton vaikka aina vaan haluaa minulta seksiä ja yhdessäolomme on todella mukavaa ja mutkatonta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No ihmeen kauan on jaksanut kattella jos ei tunteita oo... Luulis et kyllästyis jos ei tykkää Mulla itellä sama tilanne tavallaan, mutta ei oo ollu noin kauaa tätä miestä kuvioissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihmeen kauan on jaksanut kattella jos ei tunteita oo... Luulis et kyllästyis jos ei tykkää Mulla itellä sama tilanne tavallaan, mutta ei oo ollu noin kauaa tätä miestä kuvioissa.

No onhan tässä ollut kaikennäköisiä taukoja ja ylä- ja alamäkiä. Satunnaiset osoitukset hellyydestä, mustasukkaisuudesta ja jotenkin vaan semmoinen tunne siitä, että mieskin välittää, auttavat jaksamaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No onhan tässä ollut kaikennäköisiä taukoja ja ylä- ja alamäkiä. Satunnaiset osoitukset hellyydestä, mustasukkaisuudesta ja jotenkin vaan semmoinen tunne siitä, että mieskin välittää, auttavat jaksamaan. Ap

No mun mielestä tuo jo kertoo aika paljon. Että selviydytte vastoinkäymisistä ja ennen kaikkea haluatte jatkaa vaikka niitä alamäkiä tuleekin.

Vierailija

Tiedän kyllä tapauksen, jossa höylääminen kesti pari vuotta ja päättyi siihen, ettei nainen enää kyennyt, kun enempää ei ollut tarjolla. Kannattaa varmaan repäistä laastari irti ja kysyä. Jos siis oikeasti haluaa tietää, eikä vaan epärealistista hyssyttelyä "kyllä varmaan tykkää enemmänkin kun noin kauan"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä tapauksen, jossa höylääminen kesti pari vuotta ja päättyi siihen, ettei nainen enää kyennyt, kun enempää ei ollut tarjolla. Kannattaa varmaan repäistä laastari irti ja kysyä. Jos siis oikeasti haluaa tietää, eikä vaan epärealistista hyssyttelyä "kyllä varmaan tykkää enemmänkin kun noin kauan"

Kai sitä tässä sinkkuna vielä jaksaa seurailla, josko tilanne muuttuisi..kun ei ole muutakaan. Ja omat tunteet on niin vahvat. Ap

Vierailija

Kannattaa ottaa asia puheeksi. Oma mielipiteeni on, että jotkut miehet jatkavat pelkkää seksisuhdettakin vaikka kuinka kauan, jos nainen siihen tyytyy. Onko mies vapaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa asia puheeksi. Oma mielipiteeni on, että jotkut miehet jatkavat pelkkää seksisuhdettakin vaikka kuinka kauan, jos nainen siihen tyytyy. Onko mies vapaa?

On. Vaikeaa on sitoutua ja luottaa naisiin, sen verran tiedän menneisyydestä..Jossain vaiheessa koetan ottaa asiasta selvää ja sitten repäistä itseni irti, jos en saa mitään vastakaikua. Olen myös ajatellut aloittaa muiden miesten treffailun, ihan vaan tutustuakseni muihinkin miehiin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On. Vaikeaa on sitoutua ja luottaa naisiin, sen verran tiedän menneisyydestä..Jossain vaiheessa koetan ottaa asiasta selvää ja sitten repäistä itseni irti, jos en saa mitään vastakaikua. Olen myös ajatellut aloittaa muiden miesten treffailun, ihan vaan tutustuakseni muihinkin miehiin. Ap

Tuo muiden miesten tapailun aloittaminen on hyvä ajatus. Jos mies kertoo, että hänen puoleltaan on kyseessä vain seksisuhde, niin hän ei varmaan välitä, vaikka tapailet muita. 

Vierailija

Miehet ovat mustasukkaisia aina niitä naisia kohtaan, joiden kanssa on seksuaalinen suhde. Oli pelissä sitten tunteita tai ei, ihan perusbiologiaa.

Vierailija

Ei tietenkään jaksa! Siksi salaisuus toimiviin suhteisiin - niin perinteisiin avo/avioliittoihin kuin muihinkin virityksiin - on pihdata usein ja paljon. Kun oikein kovasti pihtaat, niin tavara tuntuu miehestä aina tuoreelta ja jännältä! Näppärä muistisääntö sopivasta höyläystahdista on antaa miehelle jokaisena virallisena liputuspäivänä. Virallisia liputuspäiviä on vuosittain noin seitsemän, vaaliliputuksia ei tietenkään lasketa mukaan koska vaalit on vakava asia ja kahvittelu äänestyksen jälkeen ei ole mikään päiväkahvitapahtuma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat mustasukkaisia aina niitä naisia kohtaan, joiden kanssa on seksuaalinen suhde. Oli pelissä sitten tunteita tai ei, ihan perusbiologiaa.

Mihin tämän väitteen perustat? Tuskin kukaan mies on tipan tippaa mustasukkainen naisesta, jos nainen on hänelle täysin yhdentekevä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat