Miten eroon ihastuksen tunteesta?

Vierailija

Olen vähän kai mystifioinut erään miehen näyttämään mun silmissä jonain hyperihanana. Nyt pitäs ehkä palauttaa sekin maan tasalle omassa mielessäni. Mitenkä siis?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kai mystifioinut erään miehen näyttämään mun silmissä jonain hyperihanana. Nyt pitäs ehkä palauttaa sekin maan tasalle omassa mielessäni. Mitenkä siis?

Jos hän vaan on niin ihana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos hän vaan on niin ihana.
Jos se  oikeasti ois niin ihana, niin se tulis mun luo ja vetäis mut syliinsä. Eli ei se oikeasti ole niin ihana kuitenkaan -ap

Vierailija

Taidan alkaa vaan totaalisesti ignooraamaan, niin pääsee eteenpäin. Rasittaa silti nähdä noin komeaa yksilöä lähes päivittäin. En edes katso päin enää

Vierailija

Se on paha kun noin käy.. Se palauttaminen on tosi vaikeaa. Ihan järjettömän vaikea peruuttaa. Ensin on tavis seinäruusu joka ei liikauta viisaria mihinkään ja yks kaunis päivä jotain kummallista tapahtuu ja alat kuolaamaan ihmisen kroppaa ja virnistelemään omituisesti kun pitää jutella asiallisesti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat