Mies luvannut kosia

Vierailija

Miesystäväni (35v) sanoi lähes kaksi vuotta sitten, että on valmis kosimaan minua. Suhdetta tuolloin takana vuosi. Edelleenkään ei ole tuota askelta kumminkaan ottanut. Sanoo syyksi sen, että sopivaa hetkeä ei ole tullut ja että ei tarkoittanut tuolloin kaksi vuotta sitten asian sanoessaan sitä niin vakavasti. Tarkoitti lähinnä, että on ajatellut asiaa. Muuten meillä menee hyvin, mies itseasiassa on ehkä jopa enemmän suhteessa "kiinni" kuin minä. Ko asia vaivaa minua kuitenkin ihan hirveästi ja mietin onko se tämän suhteen pilannut.
Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa? Olenko kohtuuton nalkuttaja?

Kommentit (11)

Vierailija

Voi helvetti. Jos olisin miehesi, ilmottaisin että tuolla on ovi.

Ei kai kukaan käskemällä kosi? Nalkuta lisää, ehkä mies tajuaa millaisen pirttihirmun kanssa elää.

Prinsessa märisemässä, byhyyyyyyyyyyyääääääääääääää, mä haluun!

Vierailija

Olen ilmaissut olevani valmis kihlautumaan, mutta mies ilmeisesti ei. Mies myös selkeästi ilmaissut, että kun aika tulee (jos tulee) niin hän tekee aloitteen. Siksi en halua itse kosia.Muuten voisin kyllä. En minä alunperin aloittanut puhumista avioliitosta tai vaatinut kosintaa, mies siis itse otti asian esille.

Vierailija

Ei oo pakko, jos ei haluu. Sinkku saa ja voi muuttaa mieltään. Mies on tullut toisiin aatoksiin.

Jos maitoa saa ilmaiseksi, ei tarvitse koko lehmää ostaa

Vierailija

No noinhan se varmaan just on mennyt, että tullut toisiin aatoksiin. Mies ei kuitenkaan tee lähtöä suhteesta ja puhuu usein että sitten kun ollaan naimisissa jne.

Vierailija

Minusta tuollainen soutaminen ja huopaaminen olisi vastenmielistä. Kosikoon jos siltä tuntuu, mutta tuollaiset arvuuttelut "oih musta tuntuu että olen ehkä pian valmis kosimaan" sopii pitää mahassaan.

Vierailija

Vähän sama oli meillä. Ei ne enää kosi, jos savat jo kaiken vja naimisiinmeno vain heikentäisi etuja ja sulkisi pois mahdollisuuksia. Olet jo varma nakki. Meillä mies kosi, kun sanoin, että ellei niin tapahdu välittömästi, niin joutuu muuttamaan pois luotani. Voimme tapailla toki yhä, mutta minä en kykene seksiin uudestaan ennenkuin ollaan kihloissa ja minulla varmuus, että sitoudutaan oikeasti. Pikkuisen suutahti ja valitti, että "seksiä ei voi ottaa pous, kun sitä on jo", mutta puolen tunnin kuluttua kosi. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No noinhan se varmaan just on mennyt, että tullut toisiin aatoksiin. Mies ei kuitenkaan tee lähtöä suhteesta ja puhuu usein että sitten kun ollaan naimisissa jne.

Mitähän hittoa? Minä napauttaisin, että mistään naimisiinmenosta ei ole sovittu, joten mitähän herra haihattelee?

Vierailija

Kyllä mä sinuna keskustelisin vakavasti suhteen tilasta. Teillä jo muutava vuosi suhdetta takana kuitenkin. En haluaisi tuhlata aikaani ihmiseen, jos meillä ei olisi samanlaiset tulevaisuuden suhteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat