Isäni naisystävä rupesi ehdottamaan etteivät ostaisi

Vierailija

Lapsilleni joululahjoja ollenkaan! Voi jumankauta , asuvat siis omissa huusholleissaan, mutta näköjään haluaa päästä isäni rahojen haltijaksi, miksi pitää sekaantua muiden asioihin!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Siis isäsi ja naisystävänsä asuvat erillään?
No, joka tapauksessa voi olla, että se naisystävä sanoo vaan ääneen sen, mitä isäsi on halunnut jo pitkään sanoa. Että on hiton vaikeaa iäkkään ihmisen keksiä lahjoja nykyajan muksuille, kun lelut ja se, millä kukakin tykkää leikkiä vaihtelee ihan koko ajan. Edes minä en tiedä, mitä voisin ostaa vaikkapa nelivuotiaalle, ja mun muksut on sentään vasta teini-iässä. Muistan hyvin, miten se, millä leikittiin, riippui pitkälti siitä, mikä oli milläkin hetkellä pop lapsien tarharyhmissä.

Sinä sitä paitsi vapaudut myös tietysti lahjan ostamisen vaivasta. Eikös se ole hyvä? Kukin voi ostaa itse itselleen mitä oikeasti haluaa...

On aika ikävää, jos tulkitset automaattisesti niin, että isäsi tyttöystävä ronkuu vain hänen rahojaan. Anna nyt hiukan hänelle ja isällesi krediittiä, eiköhän he ole sentään hiukan viisaampia kuin sinä luulet...

Vierailija

Ole yhteydessä isääsi. Voi olla, että isäsi on tuota mieltä, mutta mitään hyvää siitä ei seuraa, että naisystävä alkaa toimia isäsi äänenä sinuun päin, ja isäsi olisi hyvä se tietää. 

Kysy isältäsi, mikä jutussa on takana. Jos joululahjat ovat olleet tärkeä juttu teidän perheessä, miksi naisystävä sanoo, että isä haluaisi muuttaa perinnettä? 

Vierailija

Ehdottiko siis sinulle vai isällesi? =) En kyllä omasta lähipiiristäni muista, että olisimme erikseen keskustelleet lahjojen ostamisesta, niitä joko ostetaan tai ei.

Isäsi on kuitenkin lapsillesi lahja-automaatti?

Provohan tämä on, tai ap on todella wt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ainakaan haittaa saako lapset muualta lahjoja vai ei! Ei ne lahjat ole joulussa pääasia!

Lasten mielestä on. Sinulla ei ilmeisesti lapsia ole, ja toivottavasti olet maho, varmaan tappaisit lapset, kun ne ihmettelee, miksi muut saa lahjoja, ja he ei.

Vierailija

No jos naisystävä on se rassukka joka joutuu ne lahjaostokset sitte tekemään käytännössä, niin ehkä siksi sitten ilmoitti. Väärinhän tuo teki. Asia olis hänen ensisijaisesti pitänyt hoitaa isäsi kanssa, niin kuin minä muuten teinkin mieheni kanssa. Joka jumalan vuosi hän on delegoinut lahjojen keksimisen vaivan mulle koska jotenkin se on hänen ja kaikkien mielestä naisen hommia. En jaksa enkä viitsi, en ole mikään lahjankeksijä muutenkaan ja ihan tarpeeks on tekemistä ennen joulua omissa töissä ja omaisteni lahjojen keksimisessä. Niin nyt sitten ilmoitin miehelle että en enää mieti enkä osta yhtään lahjaa hänen lapsille enkä lapsenlapsille, juoskoon itte kaupoissa kipeen lonkkansa kanssa. Tai ostakoon netistä tai postimyynnistä.

Mies tässä nyt on miettinyt miten hän sais sanotuksi lapsilleen että lahjoja ei ole tulossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakaan haittaa saako lapset muualta lahjoja vai ei! Ei ne lahjat ole joulussa pääasia!

Lasten mielestä on. Sinulla ei ilmeisesti lapsia ole, ja toivottavasti olet maho, varmaan tappaisit lapset, kun ne ihmettelee, miksi muut saa lahjoja, ja he ei.

Voi meillä on 4 lasta, joista jokainen saa meiltä vanhemmilta tarpeeksi lahjoja. En odota että sukulaisilla on velvollisuus niitä hankkia! Lapsuuden ystäväni ei juhlinut joulua, syntymäpäiviä jne silti hän ei ollut katkera, vaikka ilmeisesti sinusta vain lahjat ovat kaiken A ja O!

Vierailija

Kuka edes olettaa automaattisesti, että lapsille tulee muualta lahjoja? Itsekästä.. Meillä ei muuten ole edes tapana laittaa lahjapakettiin, kuka on antaja, koska lahjat tulevat joulupukilta. Että eipä lapset tietäis edes ihmetellä, miksi ei ole joltain saatu lahjaa..

Vierailija

Meilläkin mies itkee joka vuosi kun ei tiedä mitä ostaa lapsille: 2 edellisestä liitosta, 1 yhteinen. Minä sit käytönnössä keksin lahjat kaikille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat