Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteekö teillä näin paljon hiuksia?

Vierailija

Asun yksin ja pesen hiukset n. joka toinen päivä. Jo 3 kuukaudessa onnistun tukkimaan suihkun viemärin ritilän hiuksilla, eli siihen pelkkään ritilään on tarttunut hiuksia noin naisen nyrkin verran kun puhdistaa (hiukseni on pituudeltaan puoleen selkään ) Sitten tietysti tuohon päälle pitäis laskea vielä kaikki hiukset mitkä irtoaa kammatessa yms. Tuntuu että imuroimaankin joutuu aina sen takia että lattioilla näkyy sen verran paljon tummia irtonaisia hiuksia, ei niinkään pölyä.

Kommentit (3)

Vierailija

Hiuksethan muistaakseni uusiutuu keskimäärin joka kolmas vuosi enemmän ja sitten itse olen huomannut, että n kerran vuodessa on sellainen aika että lähtee normaalia enemmän, varmaan kuukauden parin ajan. Mutta tuo kuulostaa aika paljolta. Itselläni lähti joskus noin paljon, mutta uskon että siihen vaikutti voimakkaat antibiootit, joita olin saanut aiemmin keuhkokuumeeseen. Mulla kun meni niistä siolen bakteerikantakin ihan sekaisin pitkäksi aikaa, vuosi pari meni, että palautui. Sitten tuli mieleen, että ainakin kilpisrauhasen toiminnan häiriöt voi aiheuttaa ongelmia hiusten kanssa. Sori pötkökirjoitus puhelimella.

Vierailija

Kyllä mullakin aika läjä hiuksia lähtee. Just suihkussa yrittää vetää kaikki irtoavat hiukset irti ja tehdä niistä pallo lavuaarin reunalle. Silti joka kerta pitää myös lattiakaivosta repiä niitä pois.

Hiusharjakin aina täynnä hiuksia. Mullakin puoliselkään ylettyvät hiukset. Vissiin se hiusten irtoaminen näkyy paremmin pitkissä hiuksissa. Näyttää että olis kauhea kasa lähtenyt, vaikka olisikin vaan muutama pitkä hius.

Vierailija

Kyllähän se hiustenlähtö vaikuttaa pitkissä hiuksissa runsaammalta kuin lyhyissä. Ei minusta kuulosta erityisen paljolta. Minulla näytti hiustenlähtö suorastaan loppuvan kun leikkautin lyhyet hiukset :D Aikaisemmin tuntui, että niitä karvoja oli joka paikka täynnä!

Onko tukkasi sitten mielestäsi ohentunut? Itselläni tuntuu lähtevän aika paljon hiuksia, mutta kasvaa myös uutta tilalle (tuntuu paljon "sänkeä" hiuspohjassa). Kuten joku sanoi, niin tuntuu olevan myös kausittaista tuo hiustenlähtö.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat