Erinäköinen ilman meikkiä, huoliikohan mua kukaan?

Vierailija

Hyvin erinäköinen. Oon aika hyvä meikkaamaan ja tykkään laittautumisesta päivittäin. Huoliikohan mua kukaan enää sitten, kun meikit lähtee.. Tähän mennessä en ole vielä kertaakaan näyttänyt paljasta naamaani kenellekkään en edes kavereille.

Kommentit (9)

Vierailija

Jos mies on niin tyhmä että luulee sinun näyttävän ilman meikkiä samanlaiselta, niin eipä ole kummoinen :D Monet mun kavereistakin on aivan erinäkösiä ilman meikkejään!

Vierailija

Voi raukkaa. Alapa pikkuhiljaa harjoitella ilman meikkiä oloa. Vähennä aina himppasen verran sitä meikkiä, kunnes olet ihan meikitön. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa. Alapa pikkuhiljaa harjoitella ilman meikkiä oloa. Vähennä aina himppasen verran sitä meikkiä, kunnes olet ihan meikitön. 

Mutta kun en halua :D oikeasti nautin laittautumisesta! En oikeastaan koskaan haluaisi näyttäytyä ilman meikkiä miesystävän seurassa. Haittaisikohan tämä?

Vierailija

Mäki meikkasin ennen paljon, nykyään vaan kulmakarvat. Ei oo ukko pihalle heittänyt, vaikka näkee ilman meikkiäkin. Vähennä vaan esim arkikäyttöä, ja meikkaa juhliin enemmän. Siit se lähtee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en halua :D oikeasti nautin laittautumisesta! En oikeastaan koskaan haluaisi näyttäytyä ilman meikkiä miesystävän seurassa. Haittaisikohan tämä?

Hohhoi... Mietipä nyt ihan kunnolla. Pitkä suhde ja ajattelit, ettet koskaan käy edes saunassa sen miehen kanssa yhdessä? Ja varmaan tosi kiva herätäkin aina aamuisin meikit naamalla.

Eiköhän jokainen mies halua nähdä naisensa välillä ihan saunapuhtaana.

Aloittaisin itsetunnon kohotuksella.

Vierailija

Monet miehet ainakin väittävät etteivät ees huomaa eroa, onko meikkiä vai ei. Parhaiten sitä meikin ja meikittömyyden eroa voi kaventaa esim. ripsienpidennyksillä ja kestovärjäämällä kulmat (lisäksi helpottaa ehostusrutiineja ja elämää). Ihoon ei tietenkään voi vaikuttaa, siis jos on epäpuhdas/punoittava iho, siihen auttaa vain meikkivoide. Ja jos jokapäiväiseen meikkiin kuuluu aina vahvat rajaukset, luomiväri, poskipuna jne, on ero meikittömään lookiin kieltämättä melkoinen. Kyllä mäkin tykkään laittautua ja meikkaan lähes joka päivä ja tunnen itseni epävarmaksi meikittömänä, mutta eikö sellainen jokapäiväinen puunaaminen väsytä ja kyllästytä?

Vierailija

Huonosti ovat asiasi, olen pahoillani puolestasi. :( Ehkä sinun pitää nyt alkaa ajattelemaan elämää ilman miestä. Mutta hei, ainahan voit ottaa kissan! Tai koirakin voisi olla kiva, sellainen mukava asustekoira. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miestä ei haittaa meikttömyys, mutta huono itsetunto voi kyllä olla esteenä toimivalle parisuhteelle...

Tämä on aivan totta. Eroni jälkeen olen tapaillut monia naisia, luonne ym on tärkeänpää kuin meikkaaaminen ym ulkoiset seikat. Ei se loppupeleissä vaikuta onko meikattu vai ei,eikä sekään onko pullukkka vai laiha. Kunhan vaan on oma itsensä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat