Lempparinne Putouksesta?

Vierailija

Näyttelijänä, imitaattorina ja sketseilijänä siis. Oma lempparini on naisista Perankoski ja miehistä Nordman!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hyvä, että Rikun toinenkin hahmo sai lähteä. Muuten Riku on tosi hyvä Putouksessa tällä(kin) kaudella, mutta hahmot eivät ole onnistuneet.
Parhaiten joka suhteessa ovat onnistuneet Kokander, Perankoski ja Nordman. Minua Perankoski on aina ärsyttänyt silleen pikkasen, mutta nyt on täytynyt muuttaa käsitystä hänestä täydellisesti.
Kokander on taas siitä erinomainen näyttelijä, ettei hän ole mikään kaunotar. Olen niin kyllästynyt kuvankauniisiin naisnäyttelijöihin, jotka vaan ratsastaa ulkonäöllä, eikä näyttelijänlahjoilla. Kokander on loistava koomikko! Mutta niin on Perankoskikin. Nordman taas osaa muuntautua rooliin kuin rooliin. Aivan mahtava tyyppi, ei liikaa omia maneereita, mikä on iso plussa ja siitähän hyvän näyttelijän tunnistaa.
Putouksen tämä kausi on erittäin lupaava.

Vierailija

Miehistä Joonas ja Ville. Villen hahmot eivät onnistu, mutta muuten Ville on hämmästyttävän taitava. Naisista Jenni. Viime jakso oli parempi kuin kauden aikaisemmat yhteensä. Kunniamaininta Perankosken miesansalle ja demarien käyttämiselle ruotsinlaivan moottorinlapoina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunniamaininta Perankosken miesansalle ja demarien käyttämiselle ruotsinlaivan moottorinlapoina.

Se oli loistava! Mari ja Jenni loistavat Putouksessa, paranee koko ajan.

Vierailija

Oikeastikko Perankoski? Minusta se on vain uskomattoman ärsyttävä, ei hauska :D

Minusta Kokander on ylivoimaisesti paras naisista. Entisen putouksen näyttelijäkaartin naisistakaan ei kukaan ole niin hyvä kuin Jenni.

Miehistä Joonas ja Kari.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Rikun toinenkin hahmo sai lähteä. Muuten Riku on tosi hyvä Putouksessa tällä(kin) kaudella, mutta hahmot eivät ole onnistuneet.
Parhaiten joka suhteessa ovat onnistuneet Kokander, Perankoski ja Nordman. Minua Perankoski on aina ärsyttänyt silleen pikkasen, mutta nyt on täytynyt muuttaa käsitystä hänestä täydellisesti.
Kokander on taas siitä erinomainen näyttelijä, ettei hän ole mikään kaunotar. Olen niin kyllästynyt kuvankauniisiin naisnäyttelijöihin, jotka vaan ratsastaa ulkonäöllä, eikä näyttelijänlahjoilla. Kokander on loistava koomikko! Mutta niin on Perankoskikin. Nordman taas osaa muuntautua rooliin kuin rooliin. Aivan mahtava tyyppi, ei liikaa omia maneereita, mikä on iso plussa ja siitähän hyvän näyttelijän tunnistaa.
Putouksen tämä kausi on erittäin lupaava.

Vähän niinkuin Iina Kuustonen. Nätti kuin mikä, mutta monesti mietin mitä se putouksessa tekee/teki.

Vierailija

Onko Heikki Paasonen teatterikorkeakoulun käynyt näyttelijä? (Mulle tulee aina mieleen nimestä Heikki Paasonen nykyään: Heikki, Heikki, Heikki, kato mua!)

Vierailija

Mua ärsyttää se että kaikki Villen hahmot ovat olleet ihan älyttömän huonoja. Ei mitään hauskoja juttuja ja todella vaivaannuttavia katsoa kun yleisökin nauraa vain säälistä. Muuten tosiaan ihan hyvä näyttelijä, mutta ei nyt jotenkin saa tosta hahmojutusta kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain tärähtäneet katsovat tuollaista ö-sarjan viihdettä!

Vähän hämää kun otsikossa selvästi kysyttiin lempparia Putouksessa, niin katsoit tarpeelliseksi tulla mumisemaan ö-sarjasta. Onko mahdotonta pysyä poissa jos ei aihe edes miellytä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat