Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin naiseen ja olen itsekin nainen

Vierailija
15.11.2015 |

❤️ Hän on upein ja aidoin ihminen jonka tiedän. Tämä on shokki. Olen aina ollut kiinnostunut vain miehistä. Tarkoittaako tämä nyt sitä että en olekaan hetero..?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu

Vierailija
22/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex lesbian Melissa Fryrear testimony of Jesus Christ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"---Mark. 1:15

Vierailija
24/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin myös naiseen kun olin ensin ollut 16vuotta miehen kanssa. Pidin itseäni aina heterona ja pidän edelleenkin vaikka olen tämän naisen kanssa. Olen lähinnä pan-seksuaali, rakastun siis ihmiseen en sukupuoleen.

Vierailija
25/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mautonta että joku kertoo palstalla rakastuneensa ja uskikset hyökkää heti.

Vierailija
26/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden synti on Jumalalle kauhistus! Sinun pitää tehdä parannus. Tee parannus heti ja usko evankeliumi. Homoseksuaalit eivät pääse taivaaseen, sinne ei pääse mitään syntiä.

Eikös tämä sinun täällä uhoaminen ja toisten tuomitseminen ole raamattusi mukaan syntiä? 

synnin tuomitseminen ja parannuksentekoon kehotus on se mitä Raamattu käskee tehdä. Jotta ihmiset pelastuisivat, armosta.

Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta. Vanhurskas synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta jotta heidän ei tarvitsisi maksaa synnistään kadotustuomiota. Kristuksen  veri puhdistaa ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Minä ainakin olen ymmärtänyt, että (himo)uskovaisena voit toisia kehottaa tähän "parannukseen", mutta eikös teidän saduissa ole todettu, että ei saa tuomita, jottei itse tule tuomituksi? 

Vierailija
27/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi pitää olla  näköjään varuillaan naistenkin seurassa. :/

Vierailija
28/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden synti on Jumalalle kauhistus! Sinun pitää tehdä parannus. Tee parannus heti ja usko evankeliumi. Homoseksuaalit eivät pääse taivaaseen, sinne ei pääse mitään syntiä.

Eikös tämä sinun täällä uhoaminen ja toisten tuomitseminen ole raamattusi mukaan syntiä? 

synnin tuomitseminen ja parannuksentekoon kehotus on se mitä Raamattu käskee tehdä. Jotta ihmiset pelastuisivat, armosta.

Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta. Vanhurskas synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta jotta heidän ei tarvitsisi maksaa synnistään kadotustuomiota. Kristuksen  veri puhdistaa ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Minä ainakin olen ymmärtänyt, että (himo)uskovaisena voit toisia kehottaa tähän "parannukseen", mutta eikös teidän saduissa ole todettu, että ei saa tuomita, jottei itse tule tuomituksi? 

Tottakai tosiuskova tuomitsee ihmisten tekemät synnit. Syntejä ei pidä hyväksyä.

Vierailija
29/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi SAASTA               

Vierailija
30/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tuomitsemista, jos kertoo sen mitä Raamatussa lukee. Sana tuomitsee.

44. Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

45. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.

46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

47. Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

48. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä. -- Joh. 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä