Rakastuin naiseen ja olen itsekin nainen

Vierailija

❤️ Hän on upein ja aidoin ihminen jonka tiedän. Tämä on shokki. Olen aina ollut kiinnostunut vain miehistä. Tarkoittaako tämä nyt sitä että en olekaan hetero..?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Kaikki naiset on biseksuaaleja. Toiset vain tunnustaa sen itselleen ja toiset yrittää kieltää itseltään, mutta humalassa paljastuu totuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä että miehet on muuttuneet niin kusipäiksi ettei niihin voi enää rakastua.Tosin en mä kyllä vaihda kelkkaakaan!

Tussukka.

Vierailija

Mäkin haluaisin löytää jonkun itselleni ihanimman, miehen tai naisen :) luulen jotenkin, että kestävän suhteen solmin toisen naisen kanssa, vaikka miesten kanssa olen ollut enemmän.

Vierailija

Rakkautta ja ihastumista on monenlaista, kaikki ei ole seksuaalista. Sinä itse tiedät onko se sinun tapauksessa vai eikö ole.

Ja itse olen sun kohtalontoveri tavallaan, ja ollut jo pidemmän aikaa ihastunut naiseen ensimmäistä kertaa. Mulle asia ei ollut sinänsä mikään shokki, koska en ole seksuaalisessa mielessä ihastunut. Mutta pientä shokinpoikasta on alkanut kehittyä nyt myöhemmin, kun olen tajunnut että ihastumisestani tietää ilmeisesti jo muutkin kuin ihastukseni, ja kenties olen saanut lesbon maineen.

Vierailija

Minäkin olen ihastunut yhteen naiseen, jokusen kuukauden ollut. En todellakaan ole kertonut tunteistani eikä ihastuminen ole seksuaalista laatua. Mitään varsinaista flirttiä ei ole ollut mutta jotenkin sellaista jännää kommunikaatiota jossa hän on hyvin paljon aloitteellisena esim. tapaamisiin (siis ihan urheilun ja kahvittelun merkeissä on tavattu). Hän on suhteessa (naisen kanssa) ja tänään selvisi, että heillä on pieni lapsi. Että pysyttelen vaan salaa ihastuneena näin matkan päästä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat