Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin naiseen ja olen itsekin nainen

Vierailija
15.11.2015 |

❤️ Hän on upein ja aidoin ihminen jonka tiedän. Tämä on shokki. Olen aina ollut kiinnostunut vain miehistä. Tarkoittaako tämä nyt sitä että en olekaan hetero..?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sitä että miehet on muuttuneet niin kusipäiksi ettei niihin voi enää rakastua.Tosin en mä kyllä vaihda kelkkaakaan!

Vierailija
2/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös juuri ollut uutisissa, että kaikki naiset ovat jossain määrin biseksuaaleja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on biseksuaaleja. Toiset vain tunnustaa sen itselleen ja toiset yrittää kieltää itseltään, mutta humalassa paljastuu totuus.

Vierailija
4/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sitä että miehet on muuttuneet niin kusipäiksi ettei niihin voi enää rakastua.Tosin en mä kyllä vaihda kelkkaakaan!

Tussukka.

Vierailija
5/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! <3 :)

Vierailija
6/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin löytää jonkun itselleni ihanimman, miehen tai naisen :) luulen jotenkin, että kestävän suhteen solmin toisen naisen kanssa, vaikka miesten kanssa olen ollut enemmän.

Vierailija
7/30 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Löytäisimpä minäkin naisen johon voisin kohdistaa tunteeni ja kenelle osoittaa hellyyteni.

-N24

Vierailija
8/30 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kuvottavaa.

Vierailija
9/30 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on enemmän tai vähemmän biseksuaaleja! :)

Vierailija
10/30 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat vastarakkautta.

Vierailija
11/30 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja ihastumista on monenlaista, kaikki ei ole seksuaalista. Sinä itse tiedät onko se sinun tapauksessa vai eikö ole.

Ja itse olen sun kohtalontoveri tavallaan, ja ollut jo pidemmän aikaa ihastunut naiseen ensimmäistä kertaa. Mulle asia ei ollut sinänsä mikään shokki, koska en ole seksuaalisessa mielessä ihastunut. Mutta pientä shokinpoikasta on alkanut kehittyä nyt myöhemmin, kun olen tajunnut että ihastumisestani tietää ilmeisesti jo muutkin kuin ihastukseni, ja kenties olen saanut lesbon maineen.

Vierailija
12/30 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut yhteen naiseen, jokusen kuukauden ollut. En todellakaan ole kertonut tunteistani eikä ihastuminen ole seksuaalista laatua. Mitään varsinaista flirttiä ei ole ollut mutta jotenkin sellaista jännää kommunikaatiota jossa hän on hyvin paljon aloitteellisena esim. tapaamisiin (siis ihan urheilun ja kahvittelun merkeissä on tavattu). Hän on suhteessa (naisen kanssa) ja tänään selvisi, että heillä on pieni lapsi. Että pysyttelen vaan salaa ihastuneena näin matkan päästä...

Vierailija
13/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, kuvottavaa.

Samaa mieltä.

Vierailija
16/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tähän naiseen tutustunut? :)

Vierailija
17/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K A U H I S T U S.

Vierailija
18/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden synti on Jumalalle kauhistus! Sinun pitää tehdä parannus. Tee parannus heti ja usko evankeliumi. Homoseksuaalit eivät pääse taivaaseen, sinne ei pääse mitään syntiä.

Eikös tämä sinun täällä uhoaminen ja toisten tuomitseminen ole raamattusi mukaan syntiä? 

Vierailija
19/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24. Ja Herra antoi sataa Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta, Herran tyköä taivaasta,

25. ja hävitti nämä kaupungit ynnä koko lakeuden sekä kaikki niiden kaupunkien asukkaat ja maan kasvullisuuden.-- Genesis 19

Mene noiden lastensatujesi kanssa muualle :D

Vierailija
20/30 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuuden synti on Jumalalle kauhistus! Sinun pitää tehdä parannus. Tee parannus heti ja usko evankeliumi. Homoseksuaalit eivät pääse taivaaseen, sinne ei pääse mitään syntiä.

Eikös tämä sinun täällä uhoaminen ja toisten tuomitseminen ole raamattusi mukaan syntiä? 

synnin tuomitseminen ja parannuksentekoon kehotus on se mitä Raamattu käskee tehdä. Jotta ihmiset pelastuisivat, armosta.

Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta. Vanhurskas synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta jotta heidän ei tarvitsisi maksaa synnistään kadotustuomiota. Kristuksen  veri puhdistaa ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan