Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariisilaisten räiskyvä persoona

Vierailija

mitä olet mieltä Pariisilaisista?

Kommentit (6)

Vierailija

Ranskalaiset ovat tunnettuja tylyydestään ja sisäänpäinlämpiävyydestään. Yhdellä Ranskan-matkalla minua kieltäydyttiin tarjoilemassa baarissa kun en osannut tervehtiä baarimikkoa häntä miellyttävällä tavalla. Taisin töksäyttää englanniksi vain että "One beer" enkä "Bonsoir monsieur, est-ce que je peux avoir une bière, sil vous plait ?" tms.

Vierailija

Kaikki ranskalaiset on samanlaisia. Suomalaisetkin on kaikki samanlaisia. Mitä mieltä olette suomalaisista?

Mies666

Puhukaa mitä puhutte, mutta kun JOSKUS siellä Pariisissa käytte, huomatkaa miten todella hyvin säilyneitä ja tyylikkäitä viiskymppisiä rouvia siellä on. Siinä on teille kaikille mallia!

Vierailija

Minusta on aina tuntunut että olen sielultani sähäkkä ja räiskyvä pariisitar. Olen todella temperamenttinen ihminen ja oman arvontuntoinen, täältä piisaa suoraa puhetta ja drinkit on usein lentänyt yöelämässä epäkunnioittavan henkilön (yleensä mies) päälle. Tyylikin on vaatteissa ja sisustuksessa on sellainen musta-voittoinen paris-chic.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina tuntunut että olen sielultani sähäkkä ja räiskyvä pariisitar. Olen todella temperamenttinen ihminen ja oman arvontuntoinen, täältä piisaa suoraa puhetta ja drinkit on usein lentänyt yöelämässä epäkunnioittavan henkilön (yleensä mies) päälle. Tyylikin on vaatteissa ja sisustuksessa on sellainen musta-voittoinen paris-chic.

ahahahah jossain Porvoossa asut sinäkin. Kokeile ruskea-voittoista Porvoo chic ensi kerralla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet siis aito moukka, mutta kutsut sitä nimellä "sähäkkä ja räiskyvä pariisitar". Heh heh. Voihan sen noinkin itselleen uskotella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat