e-pillerit sinkkuna ehkäisynä

Vierailija

pidättekö aikuista naista ihan hutsuna jos se syö pillereitä vaikkei seurustelisikaan ja suostuu vieläpä hommimaan yhden illan jutuissa ilman kumia? vai onko tällä mitään väliä. itsellä kun tulee välistä sellanen huoramainen olo kun homma menee "ammattimaiseksi seksiksi" siis ihan sillä tapaa, ettei kumia käytetä. ja en tarvi saarnaa taudeista, kiitos. kumi vaan vie pois kaiken nautinnon ja inhoan sen käyttöä.

Kommentit (12)

Vierailija

E-pillereiden käyttöä en pidä hutsahtavana. Itse aloin käyttämään niitä 15-vuotiaana jotta menkat olisivat säännöllisemmät ja menkka kivut lieventyisivät.

Olen ollut tosi tarkka kumin käytössä. Kun aloitin seurustelun käytimme aluksi kumia. Sitten kävimme miehen kanssa molemmat sp-testeissä ja kun molempien tulokset tulivat ja olivat puhtaat jätimme kumin pois.

Miksi et rakasta itseäsi ja suojaudu taudeilta?

Vierailija

Jos sukupuolitaudit ja niiden jälkiselvittely haittaa... Muista käydä testeissä vaikka joka kuukausi! Järkevämpää olisi kyllä käyttää tuntemattomien kanssa kondomia...

Vierailija

Sori, et halunnut saarnaa taudeista, mutta ihmetyttää kyllä, miten hetken nautinto voi mennä oman loppuelämän terveyden edelle. En ymmärrä yhtään yhdenillanjuttuja ilman kumia. Ikinä ei voi olla varma, onko random-tyypillä tauteja vai ei, väitti hän itse mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan on sit jo kaikki herpekset ja hivit kun ei huoleta.

Ap- ei mulla ole mitään tauteja, olen käynnyt sukupuolitautitestissä. Kyllä muo pelottaa mutta kumi vie fiilikset, eikä tunnu samalta kuin "aito" sisälläni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori, et halunnut saarnaa taudeista, mutta ihmetyttää kyllä, miten hetken nautinto voi mennä oman loppuelämän terveyden edelle. En ymmärrä yhtään yhdenillanjuttuja ilman kumia. Ikinä ei voi olla varma, onko random-tyypillä tauteja vai ei, väitti hän itse mitä tahansa.

Ja valehtelijoiden lisäksi vielä ne tyypit, jotka eivät itsekään tiedä, että heillä on joku (oireeton, mutta tarttuva) tauti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi myös kamalaa jos ap itse tietämättään tartuttaisi muihin partnereihin jotain tautia! -4-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan on sit jo kaikki herpekset ja hivit kun ei huoleta.

Ap- ei mulla ole mitään tauteja, olen käynnyt sukupuolitautitestissä. Kyllä muo pelottaa mutta kumi vie fiilikset, eikä tunnu samalta kuin "aito" sisälläni. 

No aivan varmasti on ainakin papillooma- ja herpesvirukset, joita ei siis rutiinisti testata. Eivät vain ole vielä oireilleet ja herpes ei välttämättä koskaan oireilekaan, tartutat sitä vain eteenpäin. Onnea!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat