Mikä on lempisuklaapatukkasi?
Kommentit (58)
Ennenvanhaan Fazerina, mutta nykyään ostan lähes aina Kinder Buenon tai Pandan pienen levyn esim. valkosuklaata.
Se Fazerin patukka, jossa on valkosuklaata ja pohjana maitosuklaata. Tai Fazerin suklaapatukka, jossa on mansikkajugurttitäyte.
Kinder-patukka (ei Bueno vaan se perinteinen, yksirivinen valkosuklaa-maitosuklaapatukka ilman keksiä ja hasselpähkinää)
Fazerin uutuus, karamelli + merisuola <3 ai että löytyi uusi suosikki, toivottavasti tulisi pysyväksi tuotteeksi
Vierailija kirjoitti:
toblerone nam =]
Mitä saa kun tyäntää neekerin perseeseen varoituskolmion?
- TOBLERONE :DDDDDDDDDD
Mikä fetissi tummaihoisten miesten elimiin täällä on jollain tyypillä?
Kismet, Fazerina, Tupla, Daim, Susu, Twix, Pätkis ja Jim. Jos on valittava yksi, niin ehkä Tupla.
Apua ei tällaisia ketjuja! Kuola valuu ja tekis mieli alkaa ylipainoiseksi taas. Suklaa vaan on niin hyvää.
Eikö mars ole kenenkään muun mielestä hyvää? Mulle se on ehkä paras !myös mars jäätelö on hyvää.
En ole edes tiennyt et on Royal mint, pitää kokeilla!
Tupla goes nuts, sekä snickers. Myös marabou crispi (se minkä kääreessä on keltaista ja sinistä).
Jännä, että täällä monen lempparia on fazerin suklaa, vaikka hiljattain pätkikset, grishat, fazerinat ynnä muut kirottiin alimpan helsinkiin palmuöljyn ja reseptimuutosten takia. (Mulla jäi tosiaan fazerin suklaapatukat kauppaan, kun geisha alkoi maistua muovilta.)
Bounty ! Ja hyvänä kakkosena Kismet lakritsa ;p äh kun mää kuolaan täällä !
Onko kukaan muu kuin minä huomannut jo monen vuoden ajan, että Tupla maistuu välillä (-nykyään melkein aina-) ihan vieraalta ja omituiselta : O
Näyttää Tuplalta ja on rakenteeltaan Tuplan oloinen, mutta on ei maistu häivähdyksen vertaa sille aidolle Tuplalle, mitä se oli joka kerta kun sitä osti 1960-luvulta aina 200-luvun puoliväliin.
Se olisi niiin parasta, kunhan maistuisi sille, mihin on vuosikymmenet tottunut ja rakastunut.
Suffeli