Miksi nuori mies haluaa 4-kymppisen naisen?

Vierailija

Onks tää joku uus muoti-ilmiö?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Kumpikaan ei kelpaa oman ikäiselleen, joten kysynnät kohtaavat. Parikymppinen alfa tuskin ottaisi elämänkumppanikseen äitinsä ikäistä, mutta voisin kuvitella jonkun kirjaviisaan vähän nörtihtävän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska puuma on kyltymätön.

Ja osaa todellakin "hoidella" miehen! Ei mitään: "yäk, pitäiskö mun muka ottaa toi suuhun"...

Vierailija

Koska vanhemmat naiset ovat huomattavasti mukavampia kuin nuoret. Nuoret naiset ovat mukavia aikas pienelle osalle ikäisistään miehistä. Unohtamatta sitä, että nuoret antavat aika törkeitä pakkeja miehille jotka ei kiinnosta, sitä sitten perustellaan sillä, että muuten ei muka uskota sanaa "ei". Vanhemmat naiset ovat ymmärtäväisempiä ja onhan sellaista rennon ja mukavan oloista naista varmasti paljon kivempi lähestyä kun ovat jo fiksumpia eivätkä tuhoa heti sen nuoren miehen itsetuntoa haukkumalla ja manaamalla kadotukseen.

Unohtamatta sitä, että vanhempi nainen on kokeneempi sänkyhommissa ja kuulemamme legendan mukaan varsin villejä tapauksia ja oma-aloitteisia.

Näin siis näkemäni ja kuulemani mukaan. Minähän en näistä asioista mitään tiedä, olen vain sanansaattaja.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Niin, enpä tiedä miksi. Nyt olen itse tilanteessa, että mua reilusti nuorempi työkaverini on alkanut osoittaa kiinnostusta mua kohtaan. Epäilen, että kyse on pelkästään seksuaalisesta kiinnostuksesta. Olen naimisissa, enkä aio sotkea elämääni sivusuhteella, mutta kieltämättä miehen mielenkiinto imartelee. Myös mies on varattu, mutta ymmärtääkseni suhde on loppumassa. Ikäeroa meillä on reilusti toistakymmentä vuotta. Mies ei tosiaankaan ole mikään rassukka muttei myöskään mikään flirttailija tai macho. Normaali reipas nuori mies. Itse en ole mitenkään yrittänyt edistää tilannetta, mutta olen aina ollut mukava ja reilu, pirteä oma itseni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat