Miksi nuori mies haluaa 4-kymppisen naisen?
Kommentit (38)
Kumpikaan ei kelpaa oman ikäiselleen, joten kysynnät kohtaavat. Parikymppinen alfa tuskin ottaisi elämänkumppanikseen äitinsä ikäistä, mutta voisin kuvitella jonkun kirjaviisaan vähän nörtihtävän.
Eiköhän joku reppana joka ei muuta saa, niin ota vanhemman.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja.
Vierailija kirjoitti:
Koska puuma on kyltymätön.
Ja osaa todellakin "hoidella" miehen! Ei mitään: "yäk, pitäiskö mun muka ottaa toi suuhun"...
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja.
Pohjanmaalla onnistuu nuokin.
No ei halua muuksi kuin seksiseuraksi. Perheen se perustaa jonkun nuoremman, esim. sun kanssas eli älä ole huolissas 😆
Koska vanhemmat naiset ovat huomattavasti mukavampia kuin nuoret. Nuoret naiset ovat mukavia aikas pienelle osalle ikäisistään miehistä. Unohtamatta sitä, että nuoret antavat aika törkeitä pakkeja miehille jotka ei kiinnosta, sitä sitten perustellaan sillä, että muuten ei muka uskota sanaa "ei". Vanhemmat naiset ovat ymmärtäväisempiä ja onhan sellaista rennon ja mukavan oloista naista varmasti paljon kivempi lähestyä kun ovat jo fiksumpia eivätkä tuhoa heti sen nuoren miehen itsetuntoa haukkumalla ja manaamalla kadotukseen.
Unohtamatta sitä, että vanhempi nainen on kokeneempi sänkyhommissa ja kuulemamme legendan mukaan varsin villejä tapauksia ja oma-aloitteisia.
Näin siis näkemäni ja kuulemani mukaan. Minähän en näistä asioista mitään tiedä, olen vain sanansaattaja.
Terveisin Naispelko22
Kaveripiirissä ainakin kahdella on reilusti alle 30 v. *poika*ystävä, mites sit 10 vuoden kuluttua..? Toinen on viiskymppinen..
Kaveripiirissä ainakin kahdella on reilusti alle 30 v. *poika*ystävä, mites sit 10 vuoden kuluttua..? Toinen on viiskymppinen..
Elämä jatkuu yli viisikymppisenäkin...
Niin, enpä tiedä miksi. Nyt olen itse tilanteessa, että mua reilusti nuorempi työkaverini on alkanut osoittaa kiinnostusta mua kohtaan. Epäilen, että kyse on pelkästään seksuaalisesta kiinnostuksesta. Olen naimisissa, enkä aio sotkea elämääni sivusuhteella, mutta kieltämättä miehen mielenkiinto imartelee. Myös mies on varattu, mutta ymmärtääkseni suhde on loppumassa. Ikäeroa meillä on reilusti toistakymmentä vuotta. Mies ei tosiaankaan ole mikään rassukka muttei myöskään mikään flirttailija tai macho. Normaali reipas nuori mies. Itse en ole mitenkään yrittänyt edistää tilannetta, mutta olen aina ollut mukava ja reilu, pirteä oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Mihin haluaa?
Niin juuri, mihin?? Ei ainakaan perhettä perustamaan..
Vierailija kirjoitti:
Elämä jatkuu yli viisikymppisenäkin...
Näin on. Menohan vaan yltyy silloin, viidenkybänvillissä!! ;)
Mikäs ap:n ongelma oikein olikaan? Oletko nyt se parikymppinen typykkä, jonka lähes poikaystävä katseleekin vanhempia naisia ja ei huomaa sinua ollenkaan? :D
No kyllä mun mies halusi ihan perhettä perustamaan. Mentiin naimisiin kun mä olin 35 ja se 23.
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhemmat naiset ovat huomattavasti mukavampia kuin nuoret. Nuoret naiset ovat mukavia aikas pienelle osalle ikäisistään miehistä. Unohtamatta sitä, että nuoret antavat aika törkeitä pakkeja miehille jotka ei kiinnosta, sitä sitten perustellaan sillä, että muuten ei muka uskota sanaa "ei". Vanhemmat naiset ovat ymmärtäväisempiä ja onhan sellaista rennon ja mukavan oloista naista varmasti paljon kivempi lähestyä kun ovat jo fiksumpia eivätkä tuhoa heti sen nuoren miehen itsetuntoa haukkumalla ja manaamalla kadotukseen.
Unohtamatta sitä, että vanhempi nainen on kokeneempi sänkyhommissa ja kuulemamme legendan mukaan varsin villejä tapauksia ja oma-aloitteisia.
Näin siis näkemäni ja kuulemani mukaan. Minähän en näistä asioista mitään tiedä, olen vain sanansaattaja.
Terveisin Naispelko22
Tässä puhutaan paljon asiaa. Voisin antaa itsekin takavuosilta yhden luonnetodistuksen nuorista noin 25-vuotiaista naisista: yksi mun miespuolinen kaveri jätettiin muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Mies romahti täysin (mikä on varmaan ihan inhimillistä, vaikka kaikki eivät romahda tullessaan jätetyksi) ja oli täysin rikki pari kuukautta. Parisuhteen päättänyt nainen kertoi miehen romahduksesta kaikille naispuolisille kavereilleen, jotka suhtautuivat siihen jopa nautiskellen toisen huonosta asemasta. Saatiin yleiseen tietoon se, että ollaan selkeästi sosiaalisessa hierarkiassa toista ylempänä.
Nuoret naiset saattavat pitää sitä kunnia-asiana, että he jättävät tarvittaessa miehen, mutta heitä ei jätetä, heitä vain himoitaan. Minusta tuollainen on todella lapsellista laajemmassa kontekstissa ja se kertoo ennenkaikkea empatiakyvyn puutteesta. Sitten kun nainen alkaa olla 35 ja yli, tuollainen käytös poistuu.
En ole koskaan kuullut mistään sellaisesta.