Miten se Chisun laulu livenä vaikutti niin älyttömän vaikealta (Voitolla yöhön tänään)?

Vierailija

Chisu lauloi uuden sinkkunsa, melkoisen tylsän iskelmäbiisin Tuu mua vastaan tänään ilmeisesti livenä Voitolla yöhön lähetyksessä. Kimittävä ääni tuli ulos vasta kun naama oli irvistellyt kuin tuskissaan. Ohuet hiukset kummallisesti kypärämäisessä kampauksessa, ja tunkkaista meikkiä enemmän kuin Jenni Vartiaisella koskaan. Aika aneeminen esitys. Älkää käsittäkö väärin, tykkään Chisun musasta radiossa/levyllä mutta livelaulajaksi hänestä ei vaan ole.

Kommentit (7)

Vierailija

Mä huomasin tuon saman Lapselle elämä ja Posse ohjelmissa missä chisu lauloi livenä. Karseaa, lavakarisma ja esiintyminen ihan hukassa. Ei ihme ettei chisun keikat täyty vaikka levyt myy.

Vierailija

Chisu on rupsahtanut pahasti äitiyslomansa aikana ja menettänyt tatsin live-esiintymiseen. Treenaamaan kannattaisi mennä ennen alkavaa kiertuetta, ei tuollaisella kyllästyneen oloisella nuotin vierestä vetämisellä yleisöä viihdytetä. 

Vierailija

Chisun opetuslapset vannovat Hänen nimeensä, joten seuraavat häntä keikalta keikalle eivätkä näe totuutta. No hyvä että tykkäävät, heillä on siihen oikeus. Tvssä ei ainakaan Chisun esitykset putkeen ole menneet. 

Vierailija

Yksi mun kaveri oli Chisun Seinäjoen keikalla Rytmikorjaamolla. Väkeä oli vain kourallinen, iso osa yleisöstä örisi humalassa niin etteivät kiinnostuneet kuulleet Chisun herkistä biiseistä ja hiljaisesta lauluäänestä yhtään mitään. Ammattitaitoisesti kuitenkin veti keikan loppuun. Uskoisin että Konserttisaleilla missä ei ole juoppoja ja missä istutaan paikallaan hyvässä akustiikassa, Chisun taidemusiikki toimii paremmin.

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Chisun omilla facesivuillakin jengi oli huomannut että hän jännitti su-esiintymistä aivan liikaa. Tsemppasivat toki että kyllä se siitä. Aika lailla ammattitaidotonta pilata jo 4. live-esiintyminen telkkarissa syksyn aikana. Nyt tosiaan treenaamaan ennen kuin ainakaan suurelle yleisölle tulee lavalle uudestaan! Ihan sama mitä omilla keikoillaan vinkuu, se on kuulijoiden oma syy jotka niille menee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat