Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitseeko hoikat sekä kauniit naiset ympärilleen ulkoisesti itsensä kaltaisia ystäviä?

Vierailija

Harvemmin näkee esim. tukevia niiden ystävinä?

Kommentit (11)

Vierailija

Hyvin epämiellyttävä ajatus, että ihmiset valitsisivat ystävänsä ulkonäön mukaan.

Toisaalta - eipä yllättäisi. Surullinen ajatus silti.

Vierailija

Eivät, vaan ruman röllykän. Heidän kauneutensa korostuu siinä rinnalla. Minä esimerkiksi olen kaverina naiselle, joka on kokoa 34 ja hyvin kaunis. Itse puolestani persjalkainen satakiloinen lölly.

Vierailija

Yleensä valitsen ystäviksi vain yhtä kauniita kuin minä, tai kauniimpia.

Kyseessä ei ole ns. pinnallisuus, vaan mun kokemuksen mukaan sellaiset ei niin hyvännäköiset on sairaan ilkeitä ihmisiä, ja niillä on tapana yrittää saada muista kans lihavia/ei meikkaavia/rumempia.

Kun taas itsestään huolehtivilla on paljon kannustavampi meininki, en jaksa sitä jatkuvaa ilkeilyä ja huonoa piilovittuilua, se on väsyttävää...

Vierailija

Kai ne ystävät valikoituu huomaamatta. Uskon että lihavan, epäterveellisesti syövän ja passiivisen olisi kiusallista olla seurassa jossa liikunta, aktiivisuus ja hyvä terveellinen ruoka on normi.
Omassa ( hpikassa/normaalipainoisessa) ystäväpiirissä nauretaan tavallemme tavata usein hyvän ruuan parissa ja mistäs me puhutaankaan: ruuasta!

Vierailija

Luin muuten kerran yhdestä tutkimuksesta, että nainen näyttää miesten silmään kauniimmalta jos hän on kauniiden naisten joukossa. Varmaan löytyy googlettamalla. Joku ryhmän tuoma illuusio kai siinä oli taustalla. Tämä nyt siis täysin ohis, mutta tuli mieleen noista parista jotka sanoivat että kaunis valitsee ruman kaverin jonka rinnalla näyttäisi entistäkin kauniimmalta.

Vierailija

Minä valitsen sen perusteella, joiden seurassa on hauskaa ja kenen kanssa viihdyn, ihan sama onko missi vai rölli. Tosin en olekaan sellainen bilettävä minimekko-bimbo, vaan yleensä tapaamme ystävien kanssa jonkun kotona.
T: hoikka ja kaunis

Vierailija

Hmm... Puhutko Ystävistä vai asusteista? Tiedätkö edes mikä on ystävä? Onki sinulla sellasia, siis aitoja ystäviä, jopa kymmenien vuosien takaa? Kuinka vanha olet? Kysymyksestä päätellen noin 14-17 vuotias, joten tuskinpa tiedät ystävyydestä mitään, kaveruudesta ehkä jotakin, mutta vain vähän.

Vierailija

Minun on sen verran vaikea löytää ihmisiä jotka todella ymmärtävät minua ja joita pidän itse kiinnostavina, ettei ole koskaan ollut varaa tiukentaa kriteeristöä ystävän painoon jne. liittyen. Minulla on ollut nuoruudesta asti vain pari todellista lähiystävää, ja ajatus heidän arvottamisestaan lihomisten ja laihtumisten tms. mukaan on aivan absurdi.

Ei-läheisiä tuttavia on tietysti enemmän. On sanottava ettei heihin kuulu ketään joka olisi mielestäni jotenkin epätavallisen ruma, mutta toisaalta - skaala on mielessäni kyllä varsin laaja. Harvoin näkee missään jotenkin superrumia ihmisiä, en usko että olen koskaan ollut tilanteessa jossa pitäisi päättää ystävystynkö sellaisen kanssa vai en.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat