Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TUPAKOITSIJAT LUKEKAAPA! VOI OLLA ETTEI TEE MIELI POLTTAA ENÄÄ.

Vierailija

Laskin että jos polttaa 10 tupakkaa päivässä 6 vuoden ajan. Ja yksi tupakka on n. 8cm pitkä. Eli jos tuon tupakoitsija kaikki tupakat pistettäisiin peräkkäin niin tupakoista tulisi yhteensä 200 km.
Eli jos tuon tupakoitsijan kaikki polttamat tupakat laittettaisiin peräkkäin kiini toisiinsa niin ne riittäisi matkaksi vantaalta jyväskylään.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Jaa? :D luulin että olis jotain "shokeeraavaa" tietoa esim haitoista, eikä mistään tupskoiden pituudesta :D

Vierailija

Laske seuraavaksi suomalaisen sokerin tai rasvan käyttö 6 vuoden ajan. Tuo matka olisi varmaan Hangosta Utsjoelle.

Vierailija

Olen polttanut 25v 30pkl savuketta päivässä, siinä nyt sinulle uusi laskutehtävä. Kun olet saanut tuloksen, niin tulen katsomaan---> kauhistun---> lopetan tupakoinnin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei kiitti tästä, menenkin samantien ja katkon kaikki tupakat tuolta, koska tämä jos mikä avas silmäni!

Onks tää sarkasmii vai oikeasti tosissaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laske seuraavaksi suomalaisen sokerin tai rasvan käyttö 6 vuoden ajan. Tuo matka olisi varmaan Hangosta Utsjoelle.

Sokerin osalta varmastikin, mutta eihän suomalaiset rasvaa anna edes lapsilleen.

Vierailija

Ken keuhkonsa ja elimistönsä haluaa vapaaehtoisesti myrkyllä tuhota niin siitä vaan. Omapa on asiansa. Kepeät mullat joka tapauksessa sitten kun se aika koittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen polttanut 25v 30pkl savuketta päivässä, siinä nyt sinulle uusi laskutehtävä. Kun olet saanut tuloksen, niin tulen katsomaan---> kauhistun---> lopetan tupakoinnin.

Se tekee vähän päälle 2000 kilometria.

Ap

Vierailija

Ihan samalla logiikalla. Jos jokaisen panon eteenpäin työntyvä liike muutettaisiin peniksen pituudeksi, yltäisikö penis jo rovaniemeltä vai vielä kauempaa teidän makuuhuoneeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ken keuhkonsa ja elimistönsä haluaa vapaaehtoisesti myrkyllä tuhota niin siitä vaan. Omapa on asiansa. Kepeät mullat joka tapauksessa sitten kun se aika koittaa.

Niin tai toisaalta voin lopettaa tämän 5 tupakkaa/päivä polttamisen ja jäädä huomenna auton alle. Suomessa joka vuosi joku kuolee siihen kun lunta tai jäätä tippuu katolta niskaan. Liikenne ja suomalaisetkaan ei sovi yhtään yhteen alkoholista puhumattakaan. Ei siinä enää katota kuka polttaa :D

Vierailija

Senhän takia se kannattaa polttaa. Se tuhka ei vie lähellekään niin paljoa tilaa kuin polttamattomana tuo savuke. Olikohan suurinpiirtein prosentin verran palamatonta kiintoainetta?

Vierailija

Jostain syystä nämä tälläiset ketjut ja muut vastaavat jutut aiheuttavat halua mennä tupakalle, vaikka olen nyt ollut puoli vuotta polttamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se tekee vähän päälle 2000 kilometria.

Ap

Taisi tulla pilkkuvirhe?
Mielestäni
25v*365 pv*30 savuketta*80 mm=21900000mm=21900 m

Vierailija

Tupakoitsijat haisevat hirveälle. Inhottaa ja oksettaa kun samaan hissiin tulee tupakoitsija. Haistatteko itse ollenkaan tuota hajua?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat